Het is niet anders, advertenties heb ik lang weggehouden van de site maar voor mij is het ook niet gratis.
Advertententies leveren iets op en aangezien de donateurs zich niet in voldoende aantallen melden heb ik deze keuze moeten maken.
Voor donateurs is het na inloggen reklamevrij!
Voor actieve leden wordt dat ook zo vanaf het moment dat de reklame de kosten dekt.
Sponsoren zijn ook welkom hoor, dus als je een garagist, onderdelenleverancier of gewoon een Outlander Fan kent die wil sponsoren, laat het me weten.
Advertententies leveren iets op en aangezien de donateurs zich niet in voldoende aantallen melden heb ik deze keuze moeten maken.
Voor donateurs is het na inloggen reklamevrij!
Voor actieve leden wordt dat ook zo vanaf het moment dat de reklame de kosten dekt.
Sponsoren zijn ook welkom hoor, dus als je een garagist, onderdelenleverancier of gewoon een Outlander Fan kent die wil sponsoren, laat het me weten.
-
- Onderwerpen
-
-
Algemene vragen
Algemene vragen over de Mitsubishi Outlander PHEV, antwoorden en ervaringen - 197 Onderwerpen
- 2816 Berichten
-
Laatste bericht
Re: als ik de caravan er acht…
door Bmtouring Bekijk laatste bericht
-
-
- Onderwerpen
-
-
Input voor het tips en trucs forum
Hier kun je aangeven welke tips/trucs je gevonden hebt. Dit forum wordt sterk gemodereerd. - 1 Onderwerpen
- 12 Berichten
-
Laatste bericht
door Paul1980
Bekijk laatste bericht
-
-
-
Verbeterpunten Outlander PHEV
Lijstje met gewenste aanpassingen of andere wijzigingen aan de Outlander PHEV - 15 Onderwerpen
- 487 Berichten
-
Laatste bericht
door trancedrift
Bekijk laatste bericht
-
-
- Onderwerpen
-
-
Belangrijk
Even lezen voordat je iets wilt aanbieden. - 0 Onderwerpen
- 0 Berichten
- Geen berichten
-
-
- 0 Onderwerpen
- 0 Berichten
- Geen berichten
-
-
Te Koop Aangeboden: Onderdelen en accessoires
Hier kun je je onderdelen en accessoires voor de PHEV te koop aanbieden.
Let op !!! Niet voor commerciele uitingen ! - 62 Onderwerpen
- 135 Berichten
-
Laatste bericht
Re: Dakkoffer
door erichendri Bekijk laatste bericht
-