Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Hier alle poll's die we tot nu toe hebben gehad. Wil je graag een nieuwe poll? Laat het ons weten.

Welke kleur PHEV heb jij besteld ?

Technical Silver
80
21%
Silky White
57
15%
Polar White
14
4%
Amethyst Black
112
30%
Titanium Grey
116
31%
 
Totaal aantal stemmen: 379

Choukan

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Choukan » 26 mei 2013, 23:28

Milan schreef:Ik heb de 20" bij de dealer erop gezien en ziet er goed uit. Zij zeggen dat ze er heel veel mee getest hebben en dat ze garanderen dat dit geen probleem zal opleveren, zie tekst hieronder:
Verkeerde velgen monteren kan inderdaad nare problemen opleveren, wij hebben hier echter veel research naar grotere velgen op de PHEV gedaan en daarom kunnen wij 20” velgen aanbieden die geschikt zijn voor de Outlander PHEV.
Hiermee durf ik het wel aan en als het problematisch is ruil ik ze om. Ik heb ze voor mijn zomerbanden besteld en op de winterbanden heb ik de standaard 18" laten zitten.
Hoe hebben ze research gedaan voor velgen op een auto die hier nog niet rijdt? Hebben ze de specs van de 20" velgen opgevraagd en daar berekeningen op uitgevoerd?? Ben daar erg benieuwd naar omdat Mitsubishi ze zelf juist niet vrij geeft voor een PHEV en zij er juist belang bij hebben om dat wel te doen als het mogelijk is....(al vindt ik het verhaal van de problemen met gewicht erg ongeloofwaardig klinken, zo zwaar zijn de PHEV's nou ook weer niet...)

mare

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door mare » 27 mei 2013, 12:04

Mijn outlander wordt Silky wit. Met deze kleur ztoont de auto imposanter. Zwart of grijs vond ik te gewoon en maakt de auto kleiner.

Andringa

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Andringa » 27 mei 2013, 17:11

Half april waren er schijnbaar nog 30 wagens beschikbaar en was er helaas alleen keuze uit zwart en titanium grey. Het is de laatste geworden. Persoonlijk had ik liever Silky White of Technical Silver gewild. :(

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door JanPHEV » 31 mei 2013, 11:29

Ik heb op 29 april nog een Technical Silver besteld voor levering in december. :D

peter v h

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door peter v h » 12 jun 2013, 17:04

zwart

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Anko » 12 jun 2013, 18:01

peter v h schreef:zwart
Zo. Dat is nog eens een introductie! :D

Evengoed welkom ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Roel

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Roel » 21 jun 2013, 18:25

Hallo,

Vandaag aangemeld op het PHEV forum, geweldig om alle mededelingen en reacties te lezen en te volgen. Ik heb 11 april een zwarte Instyle besteld. Helaas 1 week buiten de garantie tot levering in 2013. Echter is mij verteld voor 90% zeker te zijn, dat december 2013 nog wel haalbaar zou zijn. Maarja maar afwachten of dat nog goed komt :?

Groet Roel

ChrisPHEV

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door ChrisPHEV » 21 jun 2013, 20:29

Titanium Grey, maar had niets te kiezen (overgenomen bestelling). Technical Silver vind ik zelf eigenlijk het mooist.
Maar de kids zijn blij met deze kleur; onze andere auto "is ook al lichtblauw". ;)

Speel heel voorzichtig trouwens met de gedachte om de auto 'two tone' te laten maken door de bovenkant te laten wrappen in een lichtere kleur. Eerst maar eens de auto hebben en dan is het daar tijd genoeg voor. Iemand suggesties?

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door JanPHEV » 27 jun 2013, 16:50

Mooi roze, zal je vrouw misschien ook blij zijn :?: :lol:

Cokkyb

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Cokkyb » 29 jun 2013, 16:13

Wit/wit besteld december 2012.... Erg benieuwd hoe dat er in het echt uitziet.... :roll:

Calx

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Calx » 11 jul 2013, 07:53

zwart, de mooiste kleur vind ik. huidige auto's zijn ook zwart dus ja keuze snel gemaakt.

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door OutSander » 11 jul 2013, 08:00

Calx schreef:zwart, de mooiste kleur vind ik. huidige auto's zijn ook zwart dus ja keuze snel gemaakt.
Mijn huidige Mondeo is ook zwart, maar voor mij niet meer. Tenminste met de kilometers die ik nu rijdt. Je ziet er werkelijkwaar alles op. Daarom nu dus maar voor het "safe" Titanium grijs gegaan. Hopelijk lijkt die wat minder snel vuil.
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

plugin
Forumlid
Berichten: 109
Lid geworden op: 13 sep 2013, 20:36

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door plugin » 05 okt 2013, 10:05

Ook technical silver gekozen. Met zwart leer.
Het lichte leer is een vies kleurtje gebroken wit/crème.
Bijlagen
PHEV op IAA
PHEV op IAA
outlander-IAA.jpg (66.07 KiB) 9804 keer bekeken
Laatst gewijzigd door plugin op 05 okt 2013, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Anko » 05 okt 2013, 10:06

plugin schreef:Het lichte leer is een vies kleurtje gebroken wit/crème.

Aan de mensen die in al hun wijsheid wel voor wit hebben gekozen: ik leef met jullie mee in deze moeilijke tijden :lol:

Welkom, Plugin. ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Wreckerrm
Forumlid
Berichten: 167
Lid geworden op: 29 jul 2013, 13:29

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Wreckerrm » 05 okt 2013, 13:16

Ik wilde eigenlijk Silky White of Technical Silver. De voorkeur ging naar wit. Dit is nog iets goedkoper en de auto lijkt forser in het wit dan in het zwart naar mijn idee. Het pricavy glass komt ook mooi uit. Helaas was er voor 2013 alleen nog een zwarte krijgen. Ik rij al meerdere jaren meerdere auto's in het zwart. Daarom wilde ik wel eens iets anders. Het vuil worden valt mij alles mee. Elke auto wordt vuil. Dan moet je voor Titanium Grey gaan. Maar persoonlijk vind ik de auto erg saai ogen in het grijs. Wel een veilige keuze. Bij zwart komt het chrome iets meer naar voren dan bij wit.

Alleen de kleur was mij geen 7% bijtelling waard.
Mitsubishi Outlander PHEV, Instyle, Amethyst Black, Intro Pack, 12V aansluiting bagageruimte, RVS achterbumperbeschermer, vaste trekhaak, Mitsubishi (Thule) dakdragers, Thule Motion 800 dakkoffer, LoJack, BearLock, Nieuwe stoelrails

bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door bobgee » 05 okt 2013, 13:38

laat je hem toch wrapppen? Staat genoeg over op het forum!

james12

Re: Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door james12 » 24 jan 2014, 09:42

Titanium Grey really attractive... ;)

Plaats reactie