Inventarisatie 1e inkoopactie

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door OutlanderPHEV » 07 aug 2013, 18:57

Update: inmiddels gegadigden voor 85 kabels. Van meerdere leveranciers krijgen we de optie om gemengde lengtes te bestellen. Diegenen die zich hebben aangemeld hebben hierover bericht via email ontvangen. I.v.m. mijn vakantie staat dit nu even op een lager pitje, maar over 2 weken gaan we er weer vol mee aan de slag.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Loek

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door Loek » 09 aug 2013, 12:41

sigmasailor schreef:De type 1 en 2 stekker kosten ieder denk ik minder dan een tientje; reken uit wat de winst in 'de handel' is. OK, ik snap dat de boel netjes gemonteerd moet worden met aderhulzen etc; voor 50 euro moet zo'n kabel toch wel gemaakt zijn inclusief de onderdelen. Probleem is (voor mij) waar de onderdelen te vinden.
De twee pluggen/stekkers die je voor zo'n kabel nodig hebt zijn al rond de €100 inkoop (dat is dan zonder transport/btw/marge). De kabel zelf (op rol) kost inderdaad maar zo'n €4 per meter (behalve als je 3fase 32A kabel nodig hebt dan ga je wel richting de €10 per meter). Met transport,btw,montage en marge er bij is een verkoopprijs van boven de €200 dus heel reëel.
Het zelf maken van een kabel klinkt misschien interessant, maar je wint er hooguit een paar tientjes op tov een kabel kant en klaar in de handel te kopen.

mutsiemutsie

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door mutsiemutsie » 09 aug 2013, 15:27

Ik denk dat @sigmasailor gelijk heeft en dat die stekkers inderdaad rond € 10,= zijn zoals ik al eerder aangaf heb ik mennekes stekkers bij een plaaselijke muziek handel zien liggen voor €7,50 verkoop. Dit was een iets ander model gewoon recht zie afbeelding, maar ik kan me niet voorstellen dat een kromme € 50 kost. De handel denkt ook 10.000 outlanders kassa. Als je ziet dat de prijzen van de kabels al dalen. kunnen we beter wachten tot de auto er is en dan een collectieve inkoop actie doen, je kan tenslotte voorlopig ook gewoon laden via de meegeleverde kabel, en misschien blijkt dat een deel van ons geen andere kabel nodig heeft. Ik snap niet dat, zoals je soms op het forum leest, sommige een kabel voor €500 er bij heeft gekocht (laten aansmeren) en niet eens weet waar die precies voor is. Terwijl je dat allemaal kan aanschaffen als de auto er is. Winterbanden met velgen is een ander verhaal dat is niet nieuw.
mennekes.JPG
mennekes.JPG (13.05 KiB) 11248 keer bekeken

DutchTrafficConsult

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door DutchTrafficConsult » 09 aug 2013, 18:34

mutsiemutsie schreef:Ik denk dat @sigmasailor gelijk heeft en dat die stekkers inderdaad rond € 10,= zijn zoals ik al eerder aangaf heb ik mennekes stekkers bij een plaaselijke muziek handel zien liggen voor €7,50 verkoop. Dit was een iets ander model gewoon recht zie afbeelding, maar ik kan me niet voorstellen dat een kromme € 50 kost. De handel denkt ook 10.000 outlanders kassa. Als je ziet dat de prijzen van de kabels al dalen. kunnen we beter wachten tot de auto er is en dan een collectieve inkoop actie doen, je kan tenslotte voorlopig ook gewoon laden via de meegeleverde kabel, en misschien blijkt dat een deel van ons geen andere kabel nodig heeft. Ik snap niet dat, zoals je soms op het forum leest, sommige een kabel voor €500 er bij heeft gekocht (laten aansmeren) en niet eens weet waar die precies voor is. Terwijl je dat allemaal kan aanschaffen als de auto er is. Winterbanden met velgen is een ander verhaal dat is niet nieuw.
mennekes.JPG
Deze vijfpolige stekker is een andere dan de Mennekesstekker die voor oplaadpalen wordt gebruikt. Muziekhandel heeft niets te maken met oplaadpalen, de stekker voor oplaadpalen is alleen geschikt voor oplaadpalen en passen niet op deze rode CE- of eurostekkers.

mutsiemutsie

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door mutsiemutsie » 10 aug 2013, 18:56

DutchTrafficConsult schreef:Deze vijfpolige stekker is een andere dan de Mennekesstekker die voor oplaadpalen wordt gebruikt. Muziekhandel heeft niets te maken met oplaadpalen, de stekker voor oplaadpalen is alleen geschikt voor oplaadpalen en passen niet op deze rode CE- of eurostekkers.
Uiteraard past deze niet op de Outlander PHEV. Maar ik bedoelde natuurlijk dat dit het zelfde soort stekker is. Deze wordt op de buhne gebruikt voor verlichting met grote vermogens. Dus als deze €7,50 verkoop kost incl BTW, is het niet logisch dat die voor de PHEV €50,= inkoop kost ex BTW.

DutchTrafficConsult

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door DutchTrafficConsult » 10 aug 2013, 19:44

mutsiemutsie schreef:
DutchTrafficConsult schreef:Deze vijfpolige stekker is een andere dan de Mennekesstekker die voor oplaadpalen wordt gebruikt. Muziekhandel heeft niets te maken met oplaadpalen, de stekker voor oplaadpalen is alleen geschikt voor oplaadpalen en passen niet op deze rode CE- of eurostekkers.
Uiteraard past deze niet op de Outlander PHEV. Maar ik bedoelde natuurlijk dat dit het zelfde soort stekker is. Deze wordt op de buhne gebruikt voor verlichting met grote vermogens. Dus als deze €7,50 verkoop kost incl BTW, is het niet logisch dat die voor de PHEV €50,= inkoop kost ex BTW.
De rode stekker is zeker niet vergelijkbaar met de Mennekes-stekker, ze zijn totaal verschillend. Voordat Mennekes standaard werd, is deze door sommige merken toegepast aan de autozijde en er zijn enkele laadpalen waar je deze ook kunt gebruiken. Voor de rest moet je de rode stekker echt vergeten.

Ja, de Mennekes-stekker is behoorlijk prijzig. Ik veronderstel dat Mennekes patenten bezit, waar ze geld mee willen verdienen.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door JanPHEV » 11 aug 2013, 19:31

Ik denk ook dat er erg veel geld gevraagd wordt voor, en verdiend wordt met, deze kabels!
Ik verwacht dat ik de eerste tijd zeker alleen thuis ('s nachts) op zal laden.
Ik wacht het dus allemaal eerst maar eens rustig af tot in de loop van volgend jaar.
Ik ga er van uit dan veel voordeliger uit te kunnen zijn voor zo'n kabel.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door OutlanderPHEV » 19 aug 2013, 07:30

Even een update (vanuit mijn vakantieadres), ik tel zojuist 107 geinteresseerden voor in totaal 128 kabels ! Het lijkt dus een populaire 1e inkoopactie te worden.

Volgende week gaan we de gesprekken aan met een aantal leveranciers. Zodra er meer bekend is krijg je hier via het emailadres dat je gebruikt hebt tijdens je inschrijving meer informatie over.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

MTT

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door MTT » 23 aug 2013, 01:16

Volgens mijn vriend verkoopt Ben Voets zijn PHEV's met daarbij verplicht een laadstation en 6 meter kabel. Voets zou daarbij 3 leveranciers uitgenodigd hebben voor een gesprek en daarbij als eis gesteld dat de garantietermijn voor het systeem 3 jaar moet bedragen, omdat de garantie van de auto ook 3 jaar bedraagt. Het pakket zou iets van 1690 euro bedragen.

Misschien is het handig dit ook mee te nemen.

Verder las ik ergens dat de importeur de kabel van het EV+ pakket zou wijzigen naar een 6 meter kabel. Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Het nadeel van een losse kabel kopen is dat je hierover geen MIA/KIA kan toepassen terwijl het EV+ afleverpakket wel.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door Anko » 23 aug 2013, 06:20

MTT schreef:.Het nadeel van een losse kabel kopen is dat je hierover geen MIA/KIA kan toepassen terwijl het EV+ afleverpakket wel.
Dat laatste, weet je dat wel zeker?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door aleurs » 23 aug 2013, 09:24

Anko schreef:
MTT schreef:.Het nadeel van een losse kabel kopen is dat je hierover geen MIA/KIA kan toepassen terwijl het EV+ afleverpakket wel.
Dat laatste, weet je dat wel zeker?
Dat lijkt me sterk. Er staat nergens in de regeling dat je alles voor de investering op 1 adres moet kopen (toch?)
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

MTT

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door MTT » 23 aug 2013, 20:01

Ik heb daarvoor contact opgenomen met agentschap. En die vertelden dat afleverkosten meegenomen mogen worden. De PHEV heeft echter 2 verschillende in de prijslijst en ik heb de dure variant genomen en opgegeven. Dit is goedgekeurd. Op losse kabels is MIA zowieso niet toepasbaar.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door Anko » 23 aug 2013, 23:15

MTT schreef:Op losse kabels is MIA zowieso niet toepasbaar.
En als onderdeel van je laadstation? Even een (tijdelijk) klemmetje om hem vast te zetten en .....

Sommige laadkastje hebben een vaste kabel en dan gaat'ie wel mee.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

MTT

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door MTT » 24 aug 2013, 09:40

Als het als 1 pakket wordt aangeboden waarschijnlijk wel, dit zou je bij agentschap moeten navragen. Daarom heb ik in een eerdere posting aangegeven ook een laadstation mee als pakket aan te bieden inbegrepen de kabel. Want een losse kabel is op deze manier een duurkoop als daar de MIA/KIA/Vamil niet op toepasbaar is.

Lijkt m.i. een niet zo'n slimme zet. Uiteraard moet ieder dat voor zich weten.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door Anko » 24 aug 2013, 11:01

MTT schreef:Als het als 1 pakket wordt aangeboden waarschijnlijk wel, dit zou je bij agentschap moeten navragen. Daarom heb ik in een eerdere posting aangegeven ook een laadstation mee als pakket aan te bieden inbegrepen de kabel. Want een losse kabel is op deze manier een duurkoop als daar de MIA/KIA/Vamil niet op toepasbaar is.

Lijkt m.i. een niet zo'n slimme zet. Uiteraard moet ieder dat voor zich weten.
Ik denk niet dat alles in één pakket moet zitten of van één aanbieder moet komen. Want dat zou ook betekenen dat als je (bijvoorbeeld) zelf een box koopt en de installatie door een andere partij uit laat voeren, dat één van de twee items dan niet mee zal doen, omdat het niet in één pakket zit.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

frhend

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door frhend » 25 aug 2013, 08:58

Ben ook geïnteresseerd, maar invulformulier is niet meer beschikbaar.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door OutlanderPHEV » 25 aug 2013, 10:13

Dat komt omdat het formulier t/m 24 augustus online stond.
Vanwege de enorme interesse (momenteel interesse voor 155 kabels) hebben we de inkoopactie met 2 weken verlengd.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

mutsiemutsie

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door mutsiemutsie » 26 aug 2013, 12:39

OutlanderPHEV schreef:Even een update (vanuit mijn vakantieadres), ik tel zojuist 107 geinteresseerden voor in totaal 128 kabels ! Het lijkt dus een populaire 1e inkoopactie te worden.

Volgende week gaan we de gesprekken aan met een aantal leveranciers. Zodra er meer bekend is krijg je hier via het emailadres dat je gebruikt hebt tijdens je inschrijving meer informatie over.
Waarom niet gewoon op de website?

MTT

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door MTT » 26 aug 2013, 13:05

Volgens de ks van Mitsubishi wordt de Mennekes kabel in het EV+ pakket een langere kabel dan die 4 meter wat in de prijslijst staat. Mij is aangegeven 6 meter, maar hoorde elders 5 meter. Het kan dus zijn dat dit gewoon 6 meter is.
Let wel, met het EV+ pakket is ook MIA toepasbaar, terwijl een losse kabel niet. Meer info over de toepasbaarheid van MIA via de ks.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door OutlanderPHEV » 26 aug 2013, 15:27

mutsiemutsie schreef:
OutlanderPHEV schreef:Even een update (vanuit mijn vakantieadres), ik tel zojuist 107 geinteresseerden voor in totaal 128 kabels ! Het lijkt dus een populaire 1e inkoopactie te worden.

Volgende week gaan we de gesprekken aan met een aantal leveranciers. Zodra er meer bekend is krijg je hier via het emailadres dat je gebruikt hebt tijdens je inschrijving meer informatie over.
Waarom niet gewoon op de website?
Ik kan me indenken dat de aanbieders niet willen dat de speciale (?) prijzen niet zomaar op het net geplaatst worden. Daarom mijn keuze om dit via email te communiceren. Dat sluit natuurlijk niet uit dat iemand het dan weer in het forum plaatst, maar dan is het niet mijn probleem :)
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

route66
Forumlid
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 aug 2013, 17:40

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door route66 » 12 sep 2013, 22:44

misschien een rare vraag, maar kan hier binnen het forum geen antwoord op vinden:
is de laadkabel diefstal gevoelig als de auto op een parkeerplaats onbeheerd staat op te laden?

route66

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door JanPHEV » 12 sep 2013, 23:06

Nou, daar is op het forum toch al wel wat van gezegd.

De Mennekes kabel wordt aan beide zijden automatisch vergrendeld tijdens het laden.
Dus die is vrij lastig te jatten lijkt me.
Of ze moeten de kabel afknippen voor het koper..... :lol: :lol: :lol:

De standaard bijgeleverde laadkabel heeft zover ik begrepen heb geen automatische vergrendeling.
Bij een aantal auto's kan je blijkbaar de stekker aan de auto beveiligen met een (hang)slotje.
Of / hoe dat bij de PHEV kan :?:

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door Anko » 13 sep 2013, 06:40

JanPHEV schreef:Nou, daar is op het forum toch al wel wat van gezegd.

De Mennekes kabel wordt aan beide zijden automatisch vergrendeld tijdens het laden.
Dus die is vrij lastig te jatten lijkt me.
Of ze moeten de kabel afknippen voor het koper..... :lol: :lol: :lol:

De standaard bijgeleverde laadkabel heeft zover ik begrepen heb geen automatische vergrendeling.
Bij een aantal auto's kan je blijkbaar de stekker aan de auto beveiligen met een (hang)slotje.
Of / hoe dat bij de PHEV kan :?:
Toch niet helemaal, denk ik. De Mennekes kabel is nl. geen echte Mennekes kabel, maar feitelijk een type 2 (Mennekes) naar type 1 (J-nogwat) verloopkabel. En de Type 1 stekker wordt niet automatisch vergrendeld in de auto. Ook zullen niet alle laadstations de type 2 vergrendelen.

Het hangsloten verhaal is niet auto specifiek, maar is afhankelijk van de toegepaste Type 1 stekker. Het geldt in die zin dus ook voor de Mennekes kabel. Vraag is vooralsnog of de Mennekes kabel van Mitsubishi in de Type 1 stekker een oogje heeft om het hangslot doorheen te halen (daarmee blokkeer je dan de ontgrendelknop in de stekker). En diezelfde vraag geldt (m.i.) ook nog steeds voor de Type 1 stekker aan de standaard laadkabel.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

evsolutions

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door evsolutions » 13 sep 2013, 17:13

Anko schreef:
JanPHEV schreef:Nou, daar is op het forum toch al wel wat van gezegd.

De Mennekes kabel wordt aan beide zijden automatisch vergrendeld tijdens het laden.
Dus die is vrij lastig te jatten lijkt me.
Of ze moeten de kabel afknippen voor het koper..... :lol: :lol: :lol:

De standaard bijgeleverde laadkabel heeft zover ik begrepen heb geen automatische vergrendeling.
Bij een aantal auto's kan je blijkbaar de stekker aan de auto beveiligen met een (hang)slotje.
Of / hoe dat bij de PHEV kan :?:
Toch niet helemaal, denk ik. De Mennekes kabel is nl. geen echte Mennekes kabel, maar feitelijk een type 2 (Mennekes) naar type 1 (J-nogwat) verloopkabel. En de Type 1 stekker wordt niet automatisch vergrendeld in de auto. Ook zullen niet alle laadstations de type 2 vergrendelen.

Het hangsloten verhaal is niet auto specifiek, maar is afhankelijk van de toegepaste Type 1 stekker. Het geldt in die zin dus ook voor de Mennekes kabel. Vraag is vooralsnog of de Mennekes kabel van Mitsubishi in de Type 1 stekker een oogje heeft om het hangslot doorheen te halen (daarmee blokkeer je dan de ontgrendelknop in de stekker). En diezelfde vraag geldt (m.i.) ook nog steeds voor de Type 1 stekker aan de standaard laadkabel.
Even een aanvulling op Anko en JanPHEV

De laadkabel die benodigd is voor het laden aan een lader met een type 2 outlet (stopcontact) zoals bij openbare laadstations moet je een laadkabel type 2 (mennekes) stekker aan de laderzijde en een type 1 (Yazaki) stekker aan de autozijde gebruiken.

Een type 2 stekker kan vergrendeld worden door het laadstation, maar zoals al opgemerkt is, wordt dit niet altijd toegepast.
Een type 1 stekker kan niet worden vergrendeld, maar zoals opgemerkt als er een oogje aan de ontgrendel knop zit kun je er een hangslotje door halen. Zie bijlage
Hangslotje 1
Hangslotje 1
20130913_164827-600.jpg (18.98 KiB) 11230 keer bekeken
hangslotje 2
hangslotje 2
20130913_164839-600.jpg (19.95 KiB) 11230 keer bekeken
Voor vragen is een PBtje altijd welkom!

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Inventarisatie 1e inkoopactie

Bericht door Anko » 13 sep 2013, 17:16

evsolutions schreef:
Anko schreef:
JanPHEV schreef:Nou, daar is op het forum toch al wel wat van gezegd.

De Mennekes kabel wordt aan beide zijden automatisch vergrendeld tijdens het laden.
Dus die is vrij lastig te jatten lijkt me.
Of ze moeten de kabel afknippen voor het koper..... :lol: :lol: :lol:

De standaard bijgeleverde laadkabel heeft zover ik begrepen heb geen automatische vergrendeling.
Bij een aantal auto's kan je blijkbaar de stekker aan de auto beveiligen met een (hang)slotje.
Of / hoe dat bij de PHEV kan :?:
Toch niet helemaal, denk ik. De Mennekes kabel is nl. geen echte Mennekes kabel, maar feitelijk een type 2 (Mennekes) naar type 1 (J-nogwat) verloopkabel. En de Type 1 stekker wordt niet automatisch vergrendeld in de auto. Ook zullen niet alle laadstations de type 2 vergrendelen.

Het hangsloten verhaal is niet auto specifiek, maar is afhankelijk van de toegepaste Type 1 stekker. Het geldt in die zin dus ook voor de Mennekes kabel. Vraag is vooralsnog of de Mennekes kabel van Mitsubishi in de Type 1 stekker een oogje heeft om het hangslot doorheen te halen (daarmee blokkeer je dan de ontgrendelknop in de stekker). En diezelfde vraag geldt (m.i.) ook nog steeds voor de Type 1 stekker aan de standaard laadkabel.
Even een aanvulling op Anko en JanPHEV

De laadkabel die benodigd is voor het laden aan een lader met een type 2 outlet (stopcontact) zoals bij openbare laadstations moet je een laadkabel type 2 (mennekes) stekker aan de laderzijde en een type 1 (Yazaki) stekker aan de autozijde gebruiken.

Een type 2 stekker kan vergrendeld worden door het laadstation, maar zoals al opgemerkt is, wordt dit niet altijd toegepast.
Een type 1 stekker kan niet worden vergrendeld, maar zoals opgemerkt als er een oogje aan de ontgrendel knop zit kun je er een hangslotje door halen. Zie bijlage
20130913_164827-600.jpg
20130913_164839-600.jpg
Voor vragen is een PBtje altijd welkom!
Dank voor de aanvulling :D
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Plaats reactie