Inkoopactie winterbanden

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 09:22

Hoi,
nu de eerste laadkabels zijn uitgeleverd en deze week de laatste mails voor deze actie verstuurd gaan worden, is het tijd voor de volgende actie.

Sommigen van jullie hebben offerte opgevraagd bij de dealer en zijn nogal geschrokken van de prijs die daar gerekend wordt.
Vandaar dat we bij een aantal leveranciers van banden/velgen een offerte gaan opvragen voor een setje voor onze PHEV.

Indien je interesse hebt, kun je het formulier invullen op de volgende pagina:
http://www.outlanderphevforum.nl/inkoop ... terbanden/

We begrijpen dat deze actie eerder opgestart had kunnen worden, maar beter laat dan nooit :-)
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 30 okt 2013, 10:04

Mijn zoon werkt bij een groothandel in auto onderdelen. Hij had voor mij een scherpe aanbieding. Als je de interesse weet wil ik hem wel een offerte vragen. Ik kon mijn bestelling bij de dealer (aflevering volgende week) niet meer annuleren, waardoor ik er zelf geen gebruik van maak, maar het was een setje van mooie zwarte LM velgen van Kuhmo met kwaliteitsbanden Bridgestone blizzak 80 LM. Ik heb beloofd mijn prijsopgaaf niet te communiceren omdat daar personeelskorting op zat. Maar ik weet dat hij scherp kan aanbieden. in elk geval veel goedkoper dan mitsubishi.

banden zijn nr 1 in de winterbandentest van ANWB http://www.anwb.nl/auto/tests/bandentes ... ntest/2012
Bijlagen
kuhmo18inchZwart.jpg
kuhmo18inchZwart.jpg (120.9 KiB) 13026 keer bekeken
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

rumeij

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door rumeij » 30 okt 2013, 10:25

Ik heb wel interesse. Waar kan ik verdere informatie krijgen?

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 10:51

@aleurs,
kun je me de gegevens via PB toesturen? Dan ga ik eens informeren of er bij meerdere aantallen nog een betere prijs te krijgen is.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 30 okt 2013, 11:34

OutlanderPHEV schreef:@aleurs,
kun je me de gegevens via PB toesturen? Dan ga ik eens informeren of er bij meerdere aantallen nog een betere prijs te krijgen is.
Edwin dat wil ik graag, maar de prijs hangt natuurlijk ook af van het aantal deelnemers. Meer is goedkoper.
ik zal vanavond even mijn zoon bellen en vragen of hij zelf als contactpersoon zal optreden of iemand anders.
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 30 okt 2013, 11:40

rumeij schreef:Ik heb wel interesse. Waar kan ik verdere informatie krijgen?
het meest voordelig is natuurlijk als we gezamenlijk inkopen.
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 11:50

aleurs schreef:
OutlanderPHEV schreef:@aleurs,
kun je me de gegevens via PB toesturen? Dan ga ik eens informeren of er bij meerdere aantallen nog een betere prijs te krijgen is.
Edwin dat wil ik graag, maar de prijs hangt natuurlijk ook af van het aantal deelnemers. Meer is goedkoper.
ik zal vanavond even mijn zoon bellen en vragen of hij zelf als contactpersoon zal optreden of iemand anders.
Begrijp ik, maar we zitten alweer over de 12 geinteresseerden as we speak.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Flipper

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door Flipper » 30 okt 2013, 12:51

....ik wacht dan nog maar ff op de mail betreffende de laadkabel.....
groet

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 13:24

Die krijg je uiterlijk dit weekend, flipper.
Zoals bekend hebben we niet de hele batch in een keer verstuurd, maar hebben we ervoor gekozen om meerdere kleinere groepen te mailen. Dit om de afhandeling wat beter te stroomlijnen.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

vanisher
Forumlid
Berichten: 395
Lid geworden op: 08 jul 2013, 20:47

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door vanisher » 30 okt 2013, 13:39

Je krijgt toch gewoon een couponcode die je kunt verzilveren?? Logistiek ligt dan toch bij de betreffende winkel?

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 14:04

Wij beheren de mailinglijst en om de bestellingen te reguleren sturen we niet alles in een keer uit.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door mitsufietsie » 30 okt 2013, 17:44

@aleurs,

welke velgenmerk is dat, Kumho is toch alleen een bandenmerk?

Of heb je een linkje voor je.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Erwin123

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door Erwin123 » 31 okt 2013, 22:00

Ik heb ook interesse. Was zelf al aan het zoeken her en der, maar heb nog niets aardigs gevonden voor een aantrekkelijke prijs. Dit zijn m.i. Goede banden, merk velg ken ik niet. Ik hoor graag als ik ergens iets moet invullen.

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 31 okt 2013, 23:16

mitsufietsie schreef:@aleurs,

welke velgenmerk is dat, Kumho is toch alleen een bandenmerk?

Of heb je een linkje voor je.
Klopt. Was mijn fout. Merk weet ik niet zou ik moeten vragen. Khumo is inderdaad een bandenmerk.
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 01 nov 2013, 09:13

Voor de mensen die mij en PB gestuurd hebben met de vraag om prijzen en welk merk etc. Bijgaand twee foto's van voorbeelden van velgen die tezamen met Bridgestone Blizzak LM80 winterbanden (beste uit ANWB test) voor een set van 4 stuks op ca 950-990 euro komen (zie aanvulling hieronder) . Maar hoe meer liefhebbers, hoe goedkoper het kan. En afhankelijk van de snelheid kan het zijn dat bepaald type niet meer leverbaar is want het winterbanden seizoen is al flink van start gegaan (aldus mijn zoon Joris 06- 50 43 84 44)
OH EN BY THE WAY: ik verdien hier niets aan en hij krijgt gewoon zijn salaris. :-)

Op het moment dat ik deze prijzen communiceerde waren die valide. Mijn zoon krijgt veel vragen waarom het nu (afhankelijk van de keus) duurder uitvalt. Winterbanden zijn net hotelkamers, hoe schaarser en hoe groter de vraag, hoe hoger de prijs. Ga er maar gerust vanuit dat hij echt superscherp aanbiedt ten opzichte van concurrenten.
Laatst gewijzigd door aleurs op 06 nov 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 01 nov 2013, 10:37

Ik kreeg zojuist een whatsapp van mijn zoon. Zijn werkgever wordt erg blij van hem. Hij s even gaan rondbellen. Net 150 setjes velgen met winterbanden verkocht aan een Mitsubishi dealer die goedkopere velgen met winterbanden dan origineel M aan zijn klanten levert. :D :D :D
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 01 nov 2013, 11:16

Ik denk dat je zoon met deze deal wel een extra groot kerstpakket krijgt :-)
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 01 nov 2013, 11:17

OutlanderPHEV schreef:Ik denk dat je zoon met deze deal wel een extra groot kerstpakket krijgt :-)
daar mag hij toch al niet over klagen ;-) hij is erg goed bezig. ras verkoper :-)
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

dorsman
Forumlid
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2013, 20:51

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door dorsman » 01 nov 2013, 22:22

Set lichtmetalen velgen 18" met Bridgestone 225/55 R18 wordt aangeboden voor
euro 1195,00 incl. BTW en montage. Heb zelf al besteld

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door JanPHEV » 02 nov 2013, 17:48

Hmm, zojuist via de link mezelf aangemeld voor interesse in de winterbanden actie.
Wil ik nog een verzoekje toevoegen, maar moet ik eerst weer inloggen en dat lukt dus niet.
Mijn naam en password combinatie wordt niet herkend.
Inloggen op het forum daarna weer wel.
Vreemd!

Mijn vraag was of er een mogelijkheid komt om uit meer dat één velg variant of banden merk te kunnen kiezen.
Bridgestone is prima voor mij, maar velg model en kleur zijn voor mij nog open.

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door aleurs » 02 nov 2013, 18:09

Ik hoor van mijn zoon dat het onmogelijk wordt om 1 type te leveren gezien de belangstelling. Er moet dus wel uit meerdere gekozen worden :-). Er zijn gewoonweg niet zoveel dezelfde meer verkrijgbaar.
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 06 nov 2013, 10:10

Goedemorgen,
in samenwerking met de zoon van aleurs hebben we zojuist een bestelformulier winterbanden online gezet.
http://www.outlanderphevforum.nl/inkoop ... terbanden/

Door het bestelformulier in te vullen kun je aangeven wat je voorkeur heeft. De formulieren worden doorgestuurd naar de leverancier in kwestie, en betaling en levering wordt daar afgehandeld.

Let op, zoals aleurs al aangaf, zijn er beperkte hoeveelheden van elke velg en band aanwezig. Zodra de leverancier aangeeft dat een bepaald type uitverkocht dreigt te worden, dan halen we deze uit het bestelformulier.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Tuute

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door Tuute » 06 nov 2013, 10:39

Heren,

Kunnen jullie mij meedelen of de velgen worden uitgerust met een Mitsubishi embleem? Vindt het verschrikkelijk om met een BBS oid rond te rijden.

Hoor graag van jullie.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door OutlanderPHEV » 06 nov 2013, 10:40

Gaan we even uitzoeken, goede vraag !
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

s.maes

Re: Inkoopactie winterbanden

Bericht door s.maes » 06 nov 2013, 10:44

Goede actie & mooie velgen!! :D
Maaruh, nog een vraagje: zou het mogelijk zijn om ook grotere foto's van de velgen te plaatsen? Of dat je een vergroting krijgt wanneer je erop klikt? :?:
De foto's zo vind ik wat klein om een goede keus te kunnen maken...

Dank u!

Plaats reactie