Poll: Forum op je iPhone

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Plaats reactie

Heb jij interesse in een betaalde feature om het forum op je smartphone te kunnen gebruiken?

Nee, ik vind het prima zo
82
91%
Ja, ik heb interesse. Max 1 euro per maand
7
8%
Ja, ik heb interesse. Max 2,50 euro per maand
1
1%
Ja, ik heb interesse. Max 5 euro per maand
0
Geen stemmen
Ja, maakt niet uit wat het kost. Ik betaal nu zo weinig bijtelling dat ik wel wat meer kan missen ... :P
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 90

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Poll: Forum op je iPhone

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 13:45

Zoals in een vorig draadje uitgelegd ( http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... alk#p10164), kunnen we technisch het forum op bijv. de iPhone en andere smartphones beschikbaar maken, maar dan gaan we reclameinkomsten mislopen.

Deze poll is om eens te polsen of er leden zijn die interesse hebben in een mogelijke oplossing waarmee je op je mobiel/tablet gemakkelijk het forum kunt gebruiken.

Geef in de poll even aan of je interesse hebt in deze (betaalde) dienst of niet, en wat een dergelijke uitbreiding maandelijks zou mogen kosten.

Dan gaan we eens kijken of het interessant is om dit aan te bieden, rekening houdend met de terugloop van advertentie-inkomsten.

Even voor de duidelijkheid, het forum blijft gratis,
dit is slechts een mogelijkheid voor een betaalde upgrade.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Silversurfer

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door Silversurfer » 30 okt 2013, 16:22

Volgens mij kun je je als forum hier gratis aanmelden http://www.tapatalk.com

Appje downloaden en teuten maar :D

gaevakyd

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door gaevakyd » 30 okt 2013, 16:47

Een euro per maand vind ik nog te duur. Ik zou best eenmalig 2 euro willen betalen, maar dat is het dan ook wel. Deze optie (anders) staat niet in de poll dus daarom maar geen stem.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door Anko » 30 okt 2013, 17:31

Eerlijk gezegd kan ik prima uit de voeten met mijn "iPhone op zijn kant". Als er een gratis appje zou zijn, zou ik hem zeker uit proberen. Maar ik ben er niet speciaal naar op zoek. En dus ook niet speciaal naar de kosten.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door OutlanderPHEV » 30 okt 2013, 17:56

Anko, ook pima.
Zelf gebruik ik ook mijn iPhone, maar ik heb de vraag al een paar keer eerder gezien. Vandaar de poll.
En aan de eerste reacties te zien is er geen behoefte aan, wat ons weer uitzoekwerk scheelt.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door Anko » 30 okt 2013, 19:15

OutlanderPHEV schreef:Anko, ook pima.
Zelf gebruik ik ook mijn iPhone, maar ik heb de vraag al een paar keer eerder gezien. Vandaar de poll.
En aan de eerste reacties te zien is er geen behoefte aan, wat ons weer uitzoekwerk scheelt.
Zo had ik het ook wel begrepen, hoor. Goeie actie, zonder meer.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

daphneK

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door daphneK » 31 okt 2013, 07:34

Ik heb weinig problemen zo op mn android.....

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door mitsufietsie » 31 okt 2013, 09:40

ik heb het maar opgegeven om op mijn S3 naar het forum te gaan, ik kan gewoon NIET inloggen, ik wordt er elke keer weer uitgefl.... :evil: :evil:
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

daphneK

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door daphneK » 31 okt 2013, 11:06

mitsufietsie schreef:ik heb het maar opgegeven om op mijn S3 naar het forum te gaan, ik kan gewoon NIET inloggen, ik wordt er elke keer weer uitgefl.... :evil: :evil:
Dat is apart!
Want ik zit nog op de oude S2 en kan het wel!

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door Anko » 31 okt 2013, 15:05

daphneK schreef:
mitsufietsie schreef:ik heb het maar opgegeven om op mijn S3 naar het forum te gaan, ik kan gewoon NIET inloggen, ik wordt er elke keer weer uitgefl.... :evil: :evil:
Dat is apart!
Want ik zit nog op de oude S2 en kan het wel!
Girl Powerrrrrr :P
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

daphneK

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door daphneK » 31 okt 2013, 15:11

Gewoon lief voor wezen :lol: kom je al een heel eind :lol:

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door Denniss » 01 nov 2013, 01:38

Anko schreef:Eerlijk gezegd kan ik prima uit de voeten met mijn "iPhone op zijn kant". Als er een gratis appje zou zijn, zou ik hem zeker uit proberen. Maar ik ben er niet speciaal naar op zoek. En dus ook niet speciaal naar de kosten.
Ik heb hetzelfde.. Op ipad werkt het echt prima, op iphone voldoende.
Als de App eenmalig 2 euro zou kosten dan wil ik dat ook nog wel doen maar ik stoor me niet aan de reclame waardoor ik er dan 1 of meer euro vast per maand voor zou willen betalen.

Overigens klik ik op de meeste banners ook als het maar beperkt interessant voor me is.. Doe ik normaal nooit maar ik heb de indruk dat ik daar het forum ook een beetje mee spek.
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

kees1981

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door kees1981 » 06 nov 2013, 17:15

kunnen we niet een eigen app ontwikkelen en de datamining verkopen??

We hebben een leuke app. voor de outlander phev
Maar ik heb nog wat aan en opmerkingen. Je kunt je kacheltje warme en zachter zetten maar je kunt veel en veel meer bijvoorbeeld

Als je google (android) telefoon hebt geeft deze automatisch een signaal af wanneer je moet vertrekken naar een afspraak i.v.m. file en reistijd
Je kunt heel makkelijk je PHEV app koppelen aan je iphone of android agenda dit heeft super veel voordelen !!!

• De auto is op temperatuur als ik naar me afspraak moet , de auto weet hoe koud of warm het in de auto is.
• Mijn bestemming staat al in de navigatie op het moment dat ik vertrek.
• Nooit meer onverwachts krabben als ik mijn werktijden in me agenda zet
• Kan waarschuwen als ik ver moet rijden dat ik met auto moet opladen of tanken
• Waar kan ik het voordeligst tanken als ik dat moet
• De app . kan ook mijn gewoontes bijhouden waar rij ik vaak naar toe en op werktijd stip hoe kan ik zuiniger en efficiënter kan rijden
Zo kan ik dan ook beter mijn afspraken inplannen, zodat ik en me personeel minder vaak in de file sta dit schilt tijd dus geld

Kortom weer eindeloze mogelijkheden
en er is een heel mooi verdienmodel te maken.. stel voor dat je de gegevens hebt van 7800 autogebruikers. Even heel kort door de bocht Als je €100 investeert x 7800. Ik neem aan dat we voor €780.000 wel een app kunnen maken en je verkoop de data dan levert die auto nog geld op ook !!

aleurs
Forumlid
Berichten: 351
Lid geworden op: 28 jul 2013, 17:21

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door aleurs » 06 nov 2013, 18:00

nou voor de helft van 780000 maak ik die app ook (niet zelf, maar kan ik het 39 keer in india laten maken en de beste er uit pikken) haha, Nee dat kan echt vele malen goedkoper. maar het idee is absoluut goed. zeker als je bedenkt dat je het kan vertalen en dan wereldwijd kan slijten. ik zou zeggen: beginnen
Gelukkige berijde van Instyle+, Titanium grey, Afneembare trekhaak, Sportpack, Stootstrips
Rvs instaplijsten, Parkeersensoren voor en achter, Bagageruimte mat
Wintersetje, Dakdragers, Mode 3 laadkabel. nu op winterbanden.

kees1981

Re: Poll: Forum op je iPhone

Bericht door kees1981 » 06 nov 2013, 20:52

Ik denk dat het moeilijkste is om direct aan de auto software te kunnen werken ivm veiligheid. Wie heeft er connecties binnen mitsubsidie ? En ik neem aan aleurs dat je voor 20k een app kan maken :D ..als we dit doen moet het wel van a tot z kloppen niet dat je auto bij B er tussen uit naait . Kunnen we hier een topic van maken create our own app ? Een berg van deze data is al beschikbaar brandstofprijzen.nl koppelen aan je gps is niet zo moeilijk als er meer mensen ideeen hebben ?........ik wil zeggen gas er op ...maar dat slaat op dit forum niet echt aan

Plaats reactie