Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 23 mar 2016, 21:46

In dit draadje (http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... =20&t=4029) wordt gesproken over een klein boxje waarmee de response van het gaspedaal dusdanig beteugeld wordt dat het onbedoeld aanspringen van de verbrandingsmotor voorkomen kan worden. In de basis zorgt het boxje er voor dat er niet meer dan 60 kW aan vermogen gevraagd wordt. Zie verder ook http://vtechtuning.eu/phev-box.html.

Het ziet er vooralsnog naar uit dat de leverancier van dit product het weekend van 2 april in Nederland zal zijn en bij die gelegenheid wil hij Nederlandse PHEV gebruikers dit product aanbieden voor een bedrag van 200,- in plaats van de geadverteerde 315,-. Details over wel of geen BTW zijn mij nog niet bekend.

Het idee is om de geïnteresseerden naar een centrale plek te laten komen (omgeving Utrecht) waar de boxjes ter plekke worden ingebouwd. Dat inbouwen heeft overigens niet veel om het lijf: het stekkertje waarmee het gaspedaal is aangesloten op de auto bekabeling wordt los gemaakt en het boxje komt er tussen te zitten. Er tussen uit (bij garagebezoek, als je daar bang voor zou zijn) is net zo makkelijk.

Veel meer details over hoe en wat zijn er verder nog niet. Het is op dit moment niet eens zeker of het event wel door gaat. En daarmee of de actie wel door gaat. Maar het is erg kort dag. Vandaar dat ik langs deze weg, op verzoek van de leverancier, toch alvast de interesse wil peilen. Mocht je serieus geïnteresseerd zijn, stuur mij dan zspm even een PM. Let op: je zult dus zelf ergens in het weekend van 2 en 3 april naar de provincie Utrecht moeten komen.

Voor de duidelijkheid: ik ben niet de leverancier en heb daar ook geen commerciële banden mee. Ik houd hier ook niets aan over en neem dan ook geen verantwoordelijkheid op me voor de kwaliteit van het product of de leverancier.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

tadango

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door tadango » 24 mar 2016, 07:23

Mmh... 200 klinkt al een stuk beter dan 315 :) Zeker omdat het zelf betalen wordt voor de 1,75 jaar resterende van het lease contract. Denk dat ik het er wel voor over heb MITS het inclusief btw is dan. Mocht je meer info hebben dan vernemen we dat vanzelf.... Omgeving Utrecht is geen issue, zou wel goed uitkomen misschien.

nuecht

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door nuecht » 24 mar 2016, 09:06

Persoonlijk denk ik dat ik voor die € 200,- m'n rechtervoet aardig in bedwang kan houden. :mrgreen: Mocht dat incidenteel niet altijd lukken dan denk ik dat ik die € 200,- sowieso niet ga halen... :) ;)

tadango

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door tadango » 24 mar 2016, 09:12

Het is een stukje gemak / comfort waarvoor je betaald. Nu moet je continu de power meter in de gaten houden als je puur EV wilt rijden. Ik verwacht er echt geen besparing door....

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door sigmasailor » 24 mar 2016, 18:39

Is een blokje hout of stevige spons niet voordeliger?
De spons heeft als voordeel dat hij ook nog een 'kick-down' modus heeft.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

erikkoudijs
Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jun 2014, 21:32

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door erikkoudijs » 24 mar 2016, 19:46

is het al getest door jouw Anko? als het werkt wil ik graag aanhaken! laat maar weten...

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 24 mar 2016, 19:50

Ik heb het boxje (nog) niet kunnen testen. Als dat al gebeurd zal dat waarschijnlijk niet op tijd zijn om een beslissing op te kunnen baseren, ben ik bang.

Nu zal het testen van het eerste deel (beteugelen gaspedaal) wel eenvoudig kunnen. Het tweede deel (beperken motor gebruik voor verwarming) zal een stuk lastiger aan te tonen te zijn. Zeker nu het weer warmer begint te worden.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

erikkoudijs
Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jun 2014, 21:32

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door erikkoudijs » 24 mar 2016, 21:36

wel raar dan zal die actie toch wel wat langer kunnen lopen? als we goed getest hebben word de interesse alleen maar groter, toch?
kun je dat niet neerleggen bij die beste man :)

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 24 mar 2016, 21:39

Maar dan is het geen actie meer. Het lijkt me dat hij early adopters (die bereid zijn een risicootje te nemen) over de streep wil trekken ...
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door ictijoos » 25 mar 2016, 12:30

Als ik de video's en info goed interpreteer komt er nog een uitbreiding of aanpassing voor de kachel.

In de winter voor kortere stukken is zo'n box best wel interessant. We hebben nog enkele dagen om erachter te komen of het in of ex btw is? Ik denk ex en dat de maker vooral op ic-transacties gokt.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 25 mar 2016, 12:44

ictijoos schreef:Als ik de video's en info goed interpreteer komt er nog een uitbreiding of aanpassing voor de kachel.
Heb mail naar leverancier gestuurd met de vraag of de bosjes die hij volgende week mee wil brengen allemaal deze functionaliteit hebben.
ictijoos schreef:We hebben nog enkele dagen om erachter te komen of het in of ex btw is? Ik denk ex en dat de maker vooral op ic-transacties gokt.
Zie PM.

Voor degenen die serieus geïnteresseerd zijn en dat nog niet hebben gedaan, stuur me even een PM. Maar alleen als je echt geïnteresseerd bent, ajb ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 25 mar 2016, 14:00

Anko schreef:
ictijoos schreef:Als ik de video's en info goed interpreteer komt er nog een uitbreiding of aanpassing voor de kachel.
Heb mail naar leverancier gestuurd met de vraag of de bosjes die hij volgende week mee wil brengen allemaal deze functionaliteit hebben.
Reactie gehad:
Yes, all boxes have this option, it is switched on. It can be stopped via windows program (USB connection) that is used to update & reconfigure box
The only thing is a connector to temp sensor. I have produced prototype connector with my ]3D printer, but of course it is not a perfect looking part. But works.
There is no additional cost as all we add is a connector from 3D printer and thin wire to the box, so box can measure internal temperature.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 26 mar 2016, 09:59

De leverancier heeft zojuist aangegeven volgende week maximaal 10 boxjes te kunnen (of willen, wie zal het zeggen) leveren. Op dit moment zit ik aan de 8 aanmeldingen. Dus als je nog mee wil doen, wees er dan snel bij ....
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 26 mar 2016, 18:09

Behoudens onvoorziene omstandigheden gaat de actie dag op zaterdag 2 april definitief door. Er is nog ruimte voor twee mensen, dus ....
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 27 mar 2016, 14:12

We zitten op 9 dus er is nog één boxje weg te geven. Sorry, ik bedoel: er is er nog één te koop :mrgreen:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

erikkoudijs
Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jun 2014, 21:32

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door erikkoudijs » 27 mar 2016, 19:35

ik wil em :D

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 27 mar 2016, 21:05

Voor jou. Nu is het op.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Flipper

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Flipper » 29 mar 2016, 00:49

Mocht nog iemand verstek willen laten gaan , dan houd ik mij aanbevolen voor de laatste plek. 8-)

groeten

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 29 mar 2016, 05:51

Staat genoteerd. Stuur me voor 'voor het geval dat' even een PM met een email adres en een telefoonnummer als je wil.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 30 mar 2016, 21:16

Flipper schreef:Mocht nog iemand verstek willen laten gaan , dan houd ik mij aanbevolen voor de laatste plek. 8-)

groeten
Flipper krijg nog tot morgen middag 12 uur om op mijn PB's van gisteren en vandaag te reageren. Anders ga ik kijken of ik iemand anders blij kan maken met 'zijn' box. Zijn er nog belangstellenden?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 31 mar 2016, 12:11

Flipper is helaas niet in staat geweest / heeft niet de moeite genomen om nog te reageren. Dus wat mij betreft is er weer een kastje beschikbaar. Stuur me even een PB met je email adres en telefoonnummer als je interesse hebt.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

dude-nl
Forumlid
Berichten: 192
Lid geworden op: 05 jan 2016, 15:55

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door dude-nl » 31 mar 2016, 23:35

you got mail...

Gebruikersavatar
Anko
Super-User
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door Anko » 31 mar 2016, 23:52

you too ;-)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

erikkoudijs
Forumlid
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 jun 2014, 21:32

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door erikkoudijs » 02 apr 2016, 17:17

Bedankt Anko en mede phev's kastje werkt en rijden maar vol gas full EV :D
Bijlagen
7 op een rij
7 op een rij
phev.jpg (166.54 KiB) 18345 keer bekeken

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Stevige korting voor forumleden op PHEV-BOX !!

Bericht door ictijoos » 03 apr 2016, 01:08

De software laten afregelen was wat werk maar de eerst bijna 200 km met het kastje zitten erop.

In Eco mode merk je duidelijk dat er een duidelijk wachtpunt is bij vol gas, voordat de Kickdown de brandstofmotor activeert.

Wel erg fijn dat de auto bij iets meer gas niet gewoon de benzinemotor aanzwengelt.

Op een 80km weg is het fijn dat de range toegenomen is. Op een stukje van 17km die ik altijd precies elektrisch kan rijden hield ik er 4 over. Kan aan het betere weer liggen maar ik denk dat het kastje voor minstens 2-3 km aan aan bij draagt.

Anko bedankt voor de fijne ontvangst.

Plaats reactie