Rare Phev uitlaat

PHEV in het wild zien rijden en een foto kunnen maken? Hier kun je de foto's plaatsen.
Plaats reactie
Bhofland

Rare Phev uitlaat

Bericht door Bhofland » 17 dec 2013, 11:47

Ik kwam vanmorgen op IJburg in Amsterdam deze PHEV tegen...
Afbeelding
toen viel me wel op dat het een petrolhead moet zijn om op deze auto 2 van die dikke uitlaten te maken.

Smaken verschillen gelukkig wel eens...

https://www.dropbox.com/s/ez78tqz6fw0z9 ... 1%2054.jpg

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door jangoed » 17 dec 2013, 12:03

Ik hou er wel van als iemand zich toch nog een beetje probeert te onderscheiden.
Je komt ze nu echt op de hoek van elke straat tegen De PHEV's, :roll:
Is ook de reden waarom ik er o.a. een paar Sidebars onder heb laten monteren.
Ieder zijn ding! :D
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door Denniss » 29 dec 2013, 12:21

Persoonlijk vind ik het ook wel mooi als ik eerlijk ben..
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door Anko » 29 dec 2013, 12:25

Los van mooi / lelijk: het helpt natuurlijk niet bij het wegwerken van alle negatieve sentimenten m.b.t. de milieu maatregelen rondom deze auto. Natuurlijk maakt het voor het verbruik niet uit, maar laten we niet vergeten dat de meeste weerstand niet gebaseerd is op ratio.

Het wekt bij mij in ieder geval niet bepaald de indruk dat de eigenaar van plan is zo milieu vriendelijk mogelijk met zijn auto om te gaan :geek:

Overigens: de Volvo D6 ziet er standaard ongeveer zo uit :oops:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door Denniss » 29 dec 2013, 15:17

Ik snap dat er scheef naar gekeken wordt maar dat is meer het probleem van de persoon die er een mening over heeft dan de eigenaar.
Zelf vind ik de bullbar ook echt bruut staan, niet echt voor het imago van iemand die zuinig rijd maar ik rij zelf zelden boven de 110.
Dat heeft met zuinig rijden te maken maar ook met de onduidelijkheid op veel stukken wat toegestane snelheid betreft.
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door Anko » 29 dec 2013, 17:40

Denniss schreef:Ik snap dat er scheef naar gekeken wordt maar dat is meer het probleem van de persoon die er een mening over heeft dan de eigenaar.
Dat ben ik wel met je eens. Maar tegelijkertijd maken we (sommigen van ons) ons bij tijd en wijle erg druk over het imago van de auto. Getuige bv. de recente discussie over wel of geen subsidie. Iedereen mag met zijn auto doen wat hij wil, maar het is goed om je te realiseren dat dit soort uitdossing het imago van PHEV's en PHEV rijders waarschijnlijk niet ten goede zal komen. Of dat terecht is en of je je daar wat van aan moet trekken is natuurlijk een ander verhaal. Imago is vaak niet gebaseerd op feiten.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

berg128

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door berg128 » 29 dec 2013, 17:46

De eigenaar denkt: Wat Sitten julie nou Te Zanikken?

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door Anko » 29 dec 2013, 17:59

En wat denk jij? Als de discussie je niet boeit hoef je natuurlijk niet te reageren. Dat scheelt weer ....
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

berg128

Re: Rare Phev uitlaat

Bericht door berg128 » 29 dec 2013, 18:10

Nee, ik dacht: Geintje mot kenne!

En ik onthoud me vaker van reacties dan dat ik reageer!
stz.jpg
stz.jpg (76.18 KiB) 7429 keer bekeken

Plaats reactie