Wouter van Embden: Groep op Facebook

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
wouterve

Wouter van Embden: Groep op Facebook

Bericht door wouterve » 19 aug 2016, 16:20

Hallo, mijn naam is Wouter van Embden. Mijn PHEV is van december 2013. Ik heb last van een nog kleinere actieradius dan normaal. In de winter kwam ik zo'n 30km ver en in de zomer zo'n 40km. Het is mij 2 keer gelukt om 50km te halen in zeer gunstige omstandigheden en met zeer rustige rijstijl tot max 80km/uur. Tegenwoordig kom ik in de zomer nog zelden tot 35km. Ik gebruik de airco niet. Ik heb ook maar even een Facebook groep opgericht, ik nodig jullie van harte daar uit lid te worden en mee te praten over alles over de Outlander PHEV: https://www.facebook.com/groups/Mitsubi ... anderPHEV/

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: Wouter van Embden: Groep op Facebook

Bericht door JanPHEV » 19 aug 2016, 17:20

Als dit, structureel, klopt zit je volgens mij over de grens van acceptabele achteruitgang van de accu.
Als ik jou was, en je hebt hier enige vorm van bewijs van, zou ik dit toch maar eens zeer sterk aankaarten bij je dealer en eisen dat die er werk van maakt naar MMN.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Wouter van Embden: Groep op Facebook

Bericht door sigmasailor » 19 aug 2016, 18:11

Weet je ook hoeveel kWh er in gaan als de accu volledig leeg is.
Ook ik zie enige achteruitgang; het was altijd 9,4 kWh; dat is na bijna 3 jaar teruggelopen naar 9 kWh.
Ook bij mij is de range afgenomen; als ik mijn best doe haal ik de 45 km (Hillegom-Rijswijk over de A4) nog steeds.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Wouter van Embden: Groep op Facebook

Bericht door OutSander » 19 aug 2016, 20:38

Welkom als "ontmaagde poster" Wouter! :mrgreen: Al lid van het forum sinds 03 februari 2014!

Leuk zo'n FB-pagina. Heb me reeds aangemeld daar!
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

PeterW
Forumlid
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 jun 2013, 21:16

Re: Wouter van Embden: Groep op Facebook

Bericht door PeterW » 19 aug 2016, 20:52

Ik kom eigenlijk nooit veel verder dan 30 km op de accu. Met airco dat wel en normaliter 80% snelweg (probeer dan wel zoveel mogelijk elektrisch te blijven rijden).
Mitsubishi Outlander PHEV S-editie Silky White Pearl november-2018 afgeleverd, particuliere PHEV-rijder vanaf november 2013 :mrgreen:

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Wouter van Embden: Groep op Facebook

Bericht door mitsufietsie » 20 aug 2016, 01:14

Ik haal ook zelden meer dan 35 km in de zomer, zonder airco. In de winter niet meer dan 25 km. Al vanaf dat ik hem heb in november 2013. Het is dat ik thuis en op de zaak laad, en dat de afstand maar 11 km is....
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Plaats reactie