Sinds drie maanden

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Famkeus
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2018, 11:33

Sinds drie maanden

Bericht door Famkeus » 17 aug 2018, 14:29

Hallo, PHEV bestuurders. Sinds drie maanden in het bezit van een zeer nette PHEV als particulier. Een zeer fijne auto als zijnde SUV. Van een zuiplap van een Toureag 2006 model naar een zeer zuinige PHEV 2013.

Helaas is er al drie keer in gebroken. En zijn mijn MMCS toestellen en andere goederen weggenomen. Waarom? Geen idee. MIJN verzekering heeft de handdoek in de ring gegooid. De schade dit maal is voor mij zelf. Zeer interessant want wat ga ik doen. Een MMCS is nergens verkrijgbaar op het internet met een timer en accu inzage. Wie kan mij hierbij helpen om weer trots het leven verder te kunnen rijden met mijn PHEV.

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Sinds drie maanden

Bericht door JohanvdH » 18 aug 2018, 08:52

Stond de auto gewoon thuis of ergens op een "gevaarlijke" plek?
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

Famkeus
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2018, 11:33

Re: Sinds drie maanden

Bericht door Famkeus » 18 aug 2018, 09:01

Goedemorgen,

1 keer op op een gevaarlijke plek maar als nog vlak nabij onze woning. De overige twee keren op onze oprit. Nu hebben wij inmiddels de oprit klaar en staat de auto keurig achter slot en grendel. Helaas is de wereld veranderd om voor zulke dingen zo'n schade aan te richten.

Heb daarnaast nu ook een alarm in laten bouwen want dit gaat mij geen vierde keer gebeuren.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Sinds drie maanden

Bericht door JanPHEV » 19 aug 2018, 13:16

Tjézus, 3 keer op een rij, bizar! :evil:
In wat voor een buurt woon jij...…
Sterkte en hopelijk zijn de genomen maatregelen voldoende om dit niet meer mee te hoeven maken.
Maar ook een alarm is helaas geen 100 % garantie (daarmee wil ik niet negatief doen hoor...)
Toch veel plezier met je PHEV gewenst.

Famkeus
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2018, 11:33

Re: Sinds drie maanden

Bericht door Famkeus » 19 aug 2018, 13:28

In een dorp net buiten Rotterdam. Alleen hebben wij een groep crimenele uit het oosten van europa welke zeer actief zijn en welke een passie hebben voor autos. Verder is het een zeer nette buurt.

Qua rijden gaat hrt goed komen. Ben nog zeer te vreden met de auto. Enkel geen radio en en camera op dit moment en dat is iets wat vervelender.

Plaats reactie