Ik stel me voor...

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
nvschagen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2018, 16:57

Ik stel me voor...

Bericht door nvschagen » 05 sep 2018, 19:33

Beste mensen,

een Outlander PHEV Instyle+ aangeschaft begin juni 2015. "Hoge instap" was de wens van mijn vrouw, gecombineerd met hybride gaf deze keus.
Vooraf een privé-onderzoekje gedaan: drie maanden vastleggen hoeveel kilometers er gereden werden per keer op datum, hoeveel tijd tussen de ritten, dat soort dingen. Hier kwam een beeld naar voren dat er 1 op 35 gereden kon worden. De opgave van de fabrikant over verbruik in de wind geslagen. Praktijk gezocht op internet....beter.
Inmiddels ben ik een dikke 50000 km verder en staat het verbruik ruim 1:40. En dat vinden we heel fraai.
We vinden het een fijne auto, al is er natuurlijk altijd wat te wensen (harde armsteun, motor aan als ik het niet nodig vind (al berichten over gelezen inmiddels, betere/snellere navigatie -gratis updates zouden op zijn plaats zijn, .....).
Ik ging er bij de koop vanuit dat er vijf jaar later een dubbele accucapaciteit zou zijn voor zeker de halve prijs. Wie weet is het beter nog :D .
Het is ook een mooie manier om een product te verbeteren: ervaringen benoemen en wensen uiten o.a..
Daarnaast is het interessant en leuk om ervaringen en acties van anderen te lezen.
Veel plezier verder!

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Ik stel me voor...

Bericht door JanPHEV » 06 sep 2018, 20:02

nvschagen schreef:
05 sep 2018, 19:33
Ik ging er bij de koop vanuit dat er vijf jaar later een dubbele accucapaciteit zou zijn voor zeker de halve prijs. Wie weet is het beter nog :D .
Zoals ze bij ons in Brabant zeggen: kundu gij tellen? Dan rekunt dur mar nie op... :lol:

Plaats reactie