Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
RoelUtrecht
Forumlid
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2018, 11:52

Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Bericht door RoelUtrecht » 10 sep 2018, 20:04

hola Outlander PHEV leden!

Sinds een maand een zeer tevreden Outlander Phev (Instyle) rijder. Een fantastische auto en met zoveel mogelijk (thuis en uit) laden rijden we zeer stil, duurzaam en comfortabel. I.v.m. de komst van ons derde kind uit een V50 gestapt en gemerkt dat drie stoelen achterin in een Outlander een stuk beter passen en al met al we hierin veel luxe en ruimte hebben! Ook in de toekomst een mogelijke caravan rijder. Op dit mooie forum al veel mooie informatie gelezen. Helaas duurde m'n aanmelding voor 't forum wel +- 3 maanden, dacht dat het forum 'dood' was en daardoor helaas zeer bruikbare informatie over o.a. de staat van de accu gemist. Verder zeer blij met alle informatie hierop en hopelijk kunnen we elkaar goed verder blijven helpen!
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle '13
2,3 L/100KM

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Bericht door Anko » 10 sep 2018, 20:31

Welkom Roel
RoelUtrecht schreef:
10 sep 2018, 20:04
I.v.m. de komst van ons derde kind uit een V50 gestapt en gemerkt dat drie stoelen achterin in een Outlander een stuk beter passen en al met al we hierin veel luxe en ruimte hebben!
Heb je dit zelf zo ervaren? 'In den beginne' waren er juist veel mensen die teleurgesteld waren over de breedte van de achterbank. Met name het '3 stoeltjes' probleem kwam vaak aan de orde.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Jan_nl
Forumlid
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jun 2017, 20:56

Re: Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Bericht door Jan_nl » 11 sep 2018, 07:43

Ik vind de achterbank vooral diep maar niet heel breed.

RoelUtrecht
Forumlid
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2018, 11:52

Re: Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Bericht door RoelUtrecht » 11 sep 2018, 10:52

jazeker, drie kinderstoelen passen bij mij goed en makkelijk naast elkaar en doordat de bank ook vrij vlak is schuiven de stoelen niet. Dit overigens niet in isofix, maar dat deed ik toch al niet. Dit had ik al bij een proefrit getest. Overigens zijn er naast de halve bussen volgens mij nauwelijks andere auto's waar drie Isofix stoelen in passen.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle '13
2,3 L/100KM

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Bericht door Anko » 11 sep 2018, 13:30

Gelukkig dan maar. Veel plezier ermee.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

vulcan750
Forumlid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 jan 2018, 11:37

Re: Ook een nieuwe (particuliere) Outlander PHEV rijder

Bericht door vulcan750 » 11 sep 2018, 20:26

Heel veel rijplezier toegewenst! Ik rij ook particulier met veel plezier een Outlander phev, 2015 Executive X-line in prachtig silky white.
Mits Outlander PHEV Executive X-line 2015.(niet meer!) Volvo XC40 Recharge EV MY23

Plaats reactie