Mitsubishi-rijders meeste schades

Links naar artikelen, foto's of videos' van de Outlander PHEV die je wilt delen
Plaats reactie
Rutgerg

Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door Rutgerg » 05 feb 2015, 11:38

Lekker is dat dan... http://weblog.independer.nl/persbericht ... utoschade/

Zou het komen omdat er ineens veel meer Mitsubishi's zijn dan ooit tevoren? Weet niet hoeveel er van jullie ook nog eens in Rotterdam wonen :lol:

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door ictijoos » 05 feb 2015, 12:13

De goede vraag is hoe gemeten is. Feit is dat door de fiscale autoregeling een Outlander minder vaak economisch totalllos is.

Er zijn diverse phevs met groter dan 15k aan schades geweest Vorig jaar. Normaal is nieuwe uitzoeken en wrak verkopen goedkoper, maar door de bijtelling dus niet.

En als procentueel uitgekeerd zullen de gegevens zeker kloppen. In aantallen zou ik niet weten waarom wij meer schades dan anders zouden rijden?

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door mitsufietsie » 05 feb 2015, 12:15

nou, een plusje erbij voor Noord Brabant dan maar, vanochtend was ik lijdend voorwerp in een kop-staartje :?
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Rutgerg

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door Rutgerg » 05 feb 2015, 12:25

Das niet fijn! Veel schade of valt t mee?

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door mitsufietsie » 05 feb 2015, 13:26

blik, bumper en verlichtingsschade, en dan wat er nog achter zit weet ik niet. Mijn ervaring is dat het altijd meer is dan je denkt.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Ropperdepopper
Forumlid
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 sep 2014, 16:59

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door Ropperdepopper » 05 feb 2015, 14:14

Lol, of ze trekken het aan. Ik had mijn PHEV 10 dagen en er reed een dronken pool met zijn busje keihard in de zijkant. Wiel en aandrijving finaal gebroken en vanaf de achterdeur t.m achterklep alles vervangen. Na ca 2,5 maanden sprong er een grote hond tegen de deur en krabbelde deze van onder tot boven onder de krassen..... 3 weken geleden waaide de deur van de auto naast me uit iemand zijn handen en baffff, weer een flinke deur en lakschade. Helaas geen briefje achtergelaten, of deze is ook onder mn wisser weggewaaid.

Dit is mijn 1e mitsubishi en heb met al mijn vorige auto's nooit 3x in een half jaar bij de schade herstel gestaan ;)

Rutgerg

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door Rutgerg » 05 feb 2015, 15:59

Nou dan heb ik me wat op mijn hals gehaald door een PHEV te bestellen :roll:

Lavro

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door Lavro » 05 feb 2015, 19:31

Het feit dat er standaard GEEN sensoren op zitten zal zeker invloed hebben op het aantal kleine schades

jerry

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door jerry » 07 feb 2015, 10:02

Volgens mij betreft dit gewoon in het algemeen het "merk" Mistubishi en niet specifiek de PHEV... :?

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door ictijoos » 07 feb 2015, 10:22

Pas dit jaar heeft de dealer echt weer aanloop voor de Spade Star. De ASX is een hele mooie auto maar daar worden er ook maar een duizend van verkocht gok ik.
Maar Mitsubishi doet sinds 2013 meer dan 10.000 auto's.

Het zullen toch niet allemaal Pajero's en L200 zijn?

traveler

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door traveler » 11 feb 2015, 11:04

Hmm.. misschien toch maar voor een ander merk kiezen dan.. :p Ik woon namelijk ook nog eens in Rotterdam! haha

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Contacteer:

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door jaapv » 11 feb 2015, 20:38

En de eerste reactie is door Geert Wilders geschreven... :roll:

Rutgerg

Re: Mitsubishi-rijders meeste schades

Bericht door Rutgerg » 12 feb 2015, 08:30

Haha wat een reactie ook inderdaad :roll:

Plaats reactie