v v v Tekst gaat door onder de foto v v v v

Enfin, ik had het hier en daar al gelezen, maar ook ik, word gek van alle piepjes. Ik heb al door de lijst heengescrolled van wat de dealer allemaal voor je in kan stellen/uit kan schakelen, maar ik lees daar niets over in de piepjes die mij nu het meest irriteren. Ik ga ze toch maar even opnoemen voor het geval iemand een hack weet om ze uit te schakelen:
* harde piep bij het opstarten van de auto, geen idee ook waaróm hij piept, ik heb m'n gordel om voordat ik engine ON doe.
* harde piep bij het openen en sluiten van de achterklep (ik was bij de dealer, hij zegt, ja die piep kan je uitzetten met het knopje naast de sigarettenaansteker. Maar goed, dan verdwijnt gelijk de hele functionaliteit van het automatisch openen en sluiten
* piepje bij het adaptieve cruisecontrol als er een auto uit beeld verdwijnt. Echt waarom! kan dit uit? Vooral met de caravan met 90 op de snelweg super irritant.
* elk knopje indrukken (multimedia, of in de auto bediening van wat dan ook) is ook weer een piepje, kan dit uit?
* Ik heb 'm gekocht met 192.000 km op de teller 3 weken geleden en tot nu heb ik 'm max opgeladen thuis op 26 KM electrisch bereik. Ik heb 'm bij de dealer laten doormeten en ze gaven aan dat hij op 80% zit van origineel. Is dit gemiddeld voor een 2013 auto?
Ze gaven aan dat ze wel iéts kunnen doen, laten gelijkrichten oid? maar ze gaven aan dat het ook minder kan worden door deze aktie. Zijn hier ervaringen mee, is het de moeite waard om tóch te proberen?
Leuk dat er een forum is met mede eigenaren en hoop veel op te steken hier qua kennis!