Eigenaar sinds maart 2022, kleur zwart, bj 2015-12, model 2016 en rijd rond in de Zaanstreek, km stand destijds 87.000
Vorige auto een Peugeot 508SW 1.6 e-HDI / 255.000km
Na aanschaf van een particulier direct naar de mits dealer voor een techn. rapport en daar kwam uit dat de wagen in prima conditie is behalve het accupakket. deze is doorgemeten met een score van 24.6, na balansen weer net boven de 26 dus dit jaar opnieuw voor de garantieaanspraak een afspraak staan.
Ik heb er direct een LPG installatie doen inbouwen ivm het verbruik die toch tegenvalt, op voorhand al ingecalculeerd met een verwacht kilometrage van 22.000 per jaar. Gezien het prijsverschil met benzine in 2022 is het inbouwen al voor groot gedeelte terugverdiend, LPG kost in mijn regio ca. 0.78ct en zelfs 0.66ct aangetikt.
Intentie is de auto ook als caravantrekker te gaan gebruiken en dat hebben wij inmiddels al ruim gedaan, binnen NL en in de zomer naar Istrië.
Waarbij wij ons afvroegen of de Outlander nu inderdaad de ideale caravantrekker is. Hier zijn wij nog niet over uit.
Ik rijd met veel plezier de toekomst tegemoet en hoop wat vragen mij in de overige forum onderdelen uit te zetten.