Dakkoffer
-
- Forumlid
Dakkoffer
Heeft iemand een tip voor een grote (en mooie) dakkoffer die past bij mijn lichtblauwe (technical silver) phev uit 2013? Zit te denken aan rond de 500 liter... Ben helemaal niet thuis in die dingen. Heb wel originele Thule dakdragers (Wingbars)
-
- Sponsor van dit forum
Re: Dakkoffer
Ik heb zelf een hapro traxer gekocht.
Iets van 220 lang en 80 breed.
Handig is dat je gem aan beide zijdes kan openen.
Eric
Iets van 220 lang en 80 breed.
Handig is dat je gem aan beide zijdes kan openen.
Eric
Trotse bezitter van een pearl zwarte outlander phev instyle van 2013 met een nieuwe accu.
Voor mijn werk rijdt ik een VW ID3 en op elektrische OV bussen
-
- Sponsor van dit forum
Kijk ook even hoe je hem vast zet, bij mijn koffer zaten snelsluiters.
https://dakkoffer.info/hapro-premium-fi ... gssysteem/
Eric
https://dakkoffer.info/hapro-premium-fi ... gssysteem/
Eric
Trotse bezitter van een pearl zwarte outlander phev instyle van 2013 met een nieuwe accu.
-
- Forumlid
Ik denk dat 500 liter is best aan de grote kant, aan de max. Dat zijn Hapro Traxer 8.6 (530 liter)
Ik hed/had zelf Hapro Zenith 8.6, ik denk 440 liter en ik vind het best groot. Eigenlijk te groot voor de Outlander. De Traxer is dezelfde maar meer bollig (hoger in het midden). Op deze positie kan de achter deur open, en de dakkoffer stekt paar cm aan de voorkant (boven de voorruit)

Ik hed/had zelf Hapro Zenith 8.6, ik denk 440 liter en ik vind het best groot. Eigenlijk te groot voor de Outlander. De Traxer is dezelfde maar meer bollig (hoger in het midden). Op deze positie kan de achter deur open, en de dakkoffer stekt paar cm aan de voorkant (boven de voorruit)
-
- Sponsor van dit forum
Moet zeggen dat ik hem nog niet op de outlander gehad hebt.
Misschien over een paar jaar, ligt nu in de garage samen met een pas gescoorde winterwielen set.
Eric
Misschien over een paar jaar, ligt nu in de garage samen met een pas gescoorde winterwielen set.
Eric