We verschuiven wat in de familie met de Outlanders en daardoor komt de mijne te koop. Vijf jaar geleden overgenomen uit de lease met 150-k op de teller en kort daarna voorzien van nieuwe accu. Die heeft nu nog 75% (watchdog meting) over na 1005 cycli en 242k gereden. Prima waarden dus en goed voor tegen de 40km bij mijn gebruik (geen snelweg, combi stads- en regionale weg).
Foto's volgen.
Vraagprijs: 8999
Voorzien van de hele Instyle bups:
navi, achteruitrijkamera, stoelverwarming, bluetooth audio en bellen, leren bekleding, originele grote velgen 18" Y spaak (extra set voorhanden als je winterwissel gaat doen), wifi- standverwarming etc. ik weet niet eens wat er op een non instyle niet zit.
Verschil met Instyle+ (geen pdc, geen radar cruise control, geen 220v aansluiting kofferbak)
Bijzonderheden:
- Technical Silver (lichtblauw dus)
- standverwarming / koeling met de sleutel FOB hack (3x drukken op extra knopje op de sleutel ipv gehannes met de wifi app)
- trekhaak
- geen deuken
- geen grote krassen
- beruchte lager achter E- motor is vervangen (vorig jaar)
- zeer goede banden (Toyo OEM merk en type, veel profiel (moet ik nog meten)
- navigatie update 2025 MMCS, geen carplay ellende
- rubbermatten incl kofferbak
aan te pakken:
- laadklepje doet vervelend, nieuwe veer bijgeleverd
- linkerspiegel richtingaanwijzerplasticje mist een hoekje
- indien gewenst: de auto is stiller gemaakt (bestuurdersdeur open gepiep, achterklep gepiep, whale sound uit, dashboard piept zachtjes) dat kan ik ook origineel maken en dan is ze weer origineel pieperig
- sterretje/putje in de voorruit niet in blikveld, is geharst en doorstaat winter en zomer. Zit bij mij achter de gsm houder dus geen last van
Outlander III Instyle Glacier Blue komt te koop
- Bmtouring
- Site Admin
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
-
Re: Outlander III Instyle Glacier Blue komt te koop
Waar komt deze te Koop en heb je wellicht foto's?
Ik ben aan het orienteren op een Outlander...
Ik ben aan het orienteren op een Outlander...
- Bmtouring
- Site Admin
Zoals er staat: we schuiven met Outlanders en de mijne wordt ingeruild of verkocht. Inruilen vind ik eigenlijk zonde, deze heeft een betere accu dan menig Outlander en bij inruil maakt dat niks uit en heeft een of andere grapjas in een ver land er profijt van.
Omgeving Brummen, dus relatief niet ver weg.
Omgeving Brummen, dus relatief niet ver weg.
- Bmtouring
- Site Admin
Vandaag de Outlander eens gewassen en uitgebezemd. Het moment van afscheid komt naderbij en dat vind ik niet leuk.
De opvolger is wel wat couranter, dat wel, en rijdt ook wat stiller qua windgeruis en motortoerental.
Nou heb ik bij die ook al wel wat aangepast zoals de ring rond de 4WD knop (raar slijtage onderdeel) en de achterklep piep (stekker eruit).
Het viel me op dat de 'whale sound' (ADAS) me niet irriteerde, is dat afgeschaft bij de facelift?
Voor wie het leest: prijs is vast want die is afgeleid van de inruilprijs die ik sowieso krijg (lang verhaal, andere auto voor huidige eigenaar van mijn toekomstige Outlander) dus bespaar je de moeite als je voor weinig mee wilt spelen in de plug-in wereld.
Navi is 2025, APK zal vers zijn (want het is weer tijd) en dat is niet voor jou, sorry, maar steek 'm vooral in je zak.
De opvolger is wel wat couranter, dat wel, en rijdt ook wat stiller qua windgeruis en motortoerental.
Nou heb ik bij die ook al wel wat aangepast zoals de ring rond de 4WD knop (raar slijtage onderdeel) en de achterklep piep (stekker eruit).
Het viel me op dat de 'whale sound' (ADAS) me niet irriteerde, is dat afgeschaft bij de facelift?
Voor wie het leest: prijs is vast want die is afgeleid van de inruilprijs die ik sowieso krijg (lang verhaal, andere auto voor huidige eigenaar van mijn toekomstige Outlander) dus bespaar je de moeite als je voor weinig mee wilt spelen in de plug-in wereld.
Navi is 2025, APK zal vers zijn (want het is weer tijd) en dat is niet voor jou, sorry, maar steek 'm vooral in je zak.
-
- Sponsor van dit forum
Ik denk dat de steeds betere geluidsisolatie - Mitsubishi is dat blijven verbeteren tot aan 2021 - van de Outlander III's ervoor zorgt dat je steeds minder dat 'whale sound" geluid in het interieur hoort, tenzij open raam of terugkaatsing.
Het is veel irritanter in de zomer met open slaapkamer raam dat van anderen te horen die in een EV of PHEV veel vroeger van huis moeten dan ik. Woewoewoewoe....arrghh.
Het is veel irritanter in de zomer met open slaapkamer raam dat van anderen te horen die in een EV of PHEV veel vroeger van huis moeten dan ik. Woewoewoewoe....arrghh.