Even voorstellen

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Raimon
Forumlid

Even voorstellen

Bericht door Raimon » 08 nov 2025, 11:56

Hallo,

Ben al tijdje aan het kijken in het forum, maar eigenlijk nog niet echt voorgesteld.

Ik ben sinds oktober 2025 in het bezit van een mooie witte Mitsubishi Outlander Instyle+ uit 2015.
Met de koop een trekhaak laten onder zetten.

Nette auto met alle onderhoudshistorie aanwezig

Raimon
Forumlid

Re: Even voorstellen

Bericht door Raimon » 08 nov 2025, 11:57

Wesu
Forumlid

Bericht door Wesu » 08 nov 2025, 13:39

Welkom, veel.plezier met de auto en benieuwd naar je bevindingen over de eerste periode!
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle '13
2,3 L/100KM. En in bezit van een Knaus sport 500FDK

BoW
Sponsor van dit forum

Bericht door BoW » 08 nov 2025, 14:04

Toffe ( vreedzame ) hobby met een drone filmen van bovenaf ;)

Reed je nu zelf of iemand anders, bestuurde je die drone tijdens het rijden of volgt ie automatisch een telefoon locatie ( dus de auto ) en kan ie dan rondjes vliegen om de bewegende auto ?

Geen idee wat mogelijk is tegenwoordig. Ik heb wel gezien ( door de camera beelden ) dat drones dodelijker zijn dan welk wapentuig dan ook in Oekraine. Dat wat onze media maakte van een glorieuze helicopter raid van commando's bij de omsingelde steden bleek door Russische drone camera's een slachting van zowel de helicopters and diegenen die eruit kwamen te zijn. Een militair fiasco. Geheel uitgevoerd door Russische drones. Met later nog een drone geleid bombardement van zware artillerie en vliegtuigbommen eroverheen. De hele actie was te zien alsof het een film was van hoger vliegende drones.

Vooral griezelig te zien dat die dingen net als een Terminator film gewoon per tientallen zo niet honderden in het gras liggen te wachten ( om de batterij te sparen ) tot ze ( of de operator ) iets waarnemen. Je zag ook de helicopters over komen vliegen, waarna die dingen massaal in actie kwamen. We zijn echt een andere militaire evolutie ingegaan door drones.

Raimon
Forumlid

Bericht door Raimon » 08 nov 2025, 19:19

BoW schreef:
08 nov 2025, 14:04
Toffe ( vreedzame ) hobby met een drone filmen van bovenaf ;)

Reed je nu zelf of iemand anders, bestuurde je die drone tijdens het rijden of volgt ie automatisch een telefoon locatie ( dus de auto ) en kan ie dan rondjes vliegen om de bewegende auto ?

Geen idee wat mogelijk is tegenwoordig. Ik heb wel gezien ( door de camera beelden ) dat drones dodelijker zijn dan welk wapentuig dan ook in Oekraine. Dat wat onze media maakte van een glorieuze helicopter raid van commando's bij de omsingelde steden bleek door Russische drone camera's een slachting van zowel de helicopters and diegenen die eruit kwamen te zijn. Een militair fiasco. Geheel uitgevoerd door Russische drones. Met later nog een drone geleid bombardement van zware artillerie en vliegtuigbommen eroverheen. De hele actie was te zien alsof het een film was van hoger vliegende drones.

Vooral griezelig te zien dat die dingen net als een Terminator film gewoon per tientallen zo niet honderden in het gras liggen te wachten ( om de batterij te sparen ) tot ze ( of de operator ) iets waarnemen. Je zag ook de helicopters over komen vliegen, waarna die dingen massaal in actie kwamen. We zijn echt een andere militaire evolutie ingegaan door drones.
Hahaha Dank! Ik rij zelf, op een afgesloten weg en de drone volgt mij. Ging niet geheel goed hoor... later zag hij een tak niet en zat zelf met de instellingen te prutsen dat hij voor mij moest vliegen. Ik was even bang dat ik de drone had overreden, maar na een beetje groen en gras aan de propellers, niets aan de hand.
https://www.instagram.com/reel/DP-_KbaD ... BiNWFlZA==

Raimon
Forumlid

Bericht door Raimon » 08 nov 2025, 19:20

Wesu schreef:
08 nov 2025, 13:39
Welkom, veel.plezier met de auto en benieuwd naar je bevindingen over de eerste periode!
Tot nu toe zeker heel tevreden.... heb onlangs de MMCS vervangen voor een Android radio oplossing omdat ik dat nog miste, verder zit alles er op en eraan. Het rijdt heerlijk en met deels electrisch (ruim 34km) en benzine, kunnen we het goed combineren. Werken buiten de plaats (ca. 17km)

Plaats reactie