erichendri schreef: โ08 jan 2026, 21:51
Okee, zou het onderhoud net wat je zegt bij de dealer laten doen.
Bij welke dealer zit je trouwens?
De mijne gaat naar Nieuwegein al vanaf aflevering.
Netjes ook alle terugroepacties en updates genoteerd in het onderhouds boekje.
Eric
Helaas willen mn priveberichten via het forum niet versturen, dus bij deze in 't forum zelf bestemd voor Erichendri.
Hi. Zag in een forum post dat je ook een Outlander uit 2013 alleen dan in Nieuwegein in onderhoud hebt. Bij Stekelenburg? Meerdere vragen over:
1. Ben je hier tevreden over?
2.Volgens mij heb je een auto technische achtergrond en maak je nog speciale afspraken over wat wel te doen en wat niet?
3. Laatst raadde Norbert Driessen uit Woerden (vind ik eigenlijk wat ver) me aan om de distributieketting te gaan vervangen wanneer ik de auto nog een paar jaar door wil rijden (mn km stand is +- 190k). Staat niet voorgeschreven, maar ivm de vele plotselinge starts wanneer de ICE inspringt. Hoe zie jij dit?
4. Kunnen ze meestal wel vrij snel voor een afspraak?
5. Waarom zou je voor een auto buiten (accu)garantie naar een merk garage gaan?
Ik zit in Utrecht bij tegenwoordig zeeuw en Zeeuw (was Norbert Driessen Utrecht). technisch inhoudelijk wel veelal tevreden, alleen evt reparaties zijn erg duur en zoveel duurder dan wanneer ik online zelf op zoek ga naar die onderdelen. En ze hebben me ook wel meerdere vrij dure reparaties geadviseerd die ik niet gedaan heb en achteraf ook nog helemaal niet nodig zijn geweest. Gelukkig niet zoveel gehad, maar in deze leeftijd zal dat wel meer gaan komen.
Ben erg benieuwd naar je reactie