Heb gisteren na groen licht van mijn dealer (ze wilden het graag voor mij doen, maar als ik het zelf wilde doen en zo een ritje naar hen toe uit sparen was dat ook prima) ook maar eens aan de knoppen uh ... bouten gedraaid. En ja hoor: weg rammel.
Probleem lijkt vooralsnog te zijn dat als ik de bouten weer flink strak aan draai, dat de rammel weer terug komt. Wat ik me nu afvraag is of ze wellicht te diep steken en daardoor ergens net wel / niet tegenaan komen, of zo. Dat zou gelijk een alternatieve verklaring
kunnen zijn waarom het bij Joeri ophield toen ze washers onder de bouten plaatsten: het is dan niet zo zeer dat de kop van de bout nu tegen de verlichtingsunit aan komt omdat de kop verder uit steekt, maar dat de steel (heet dat zo?) van de bout nergens meer tegenaan komt omdat die er minder diep in steekt. In dat geval hebben we misschien toch allemaal hetzelfde probleem
Mijn dealer kon overigens niet met zekerheid zeggen waar die bouten voor waren. Ze dachten dat het iets met het schuifdak te maken zou kunnen hebben. Vandaar de volgende vragen:
- zijn er auto's zonder schuifdak die last van dit probleem hebben?
- hebben auto's zonder schuifdak ook deze twee bouten?
Gr., Anko

+ stroom
TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.