ok, bij deze de eerste ervaringen met
https://play.google.com/store/apps/deta ... ec.iMobile
Wat vooraf ging.
1. Ergernis betreffende de origele app (traagheid, Wifi router waarop je telefoon aanmeld, als je op kantoor zit moet je naar de auto lopen, etc)
2. Deze post gelezen.
3. Motorola Moto E gekocht en Choozze Fremium abonnement gekocht
(eenmalig 25 euro, daarna 100 MB, 100 SMS en 100 min per maand gratis, nee ik heb geen aandelen)
4. 1 avond bezig geweest met het rooten van de Moto E
5. 2 avonden bezig geweest met tasker, maar het lukte niet helemaal
(ik dacht dat de XML van Anko telefoon afhankelijk was, maar pas deze week realiseerde ik mij dat dat alleen voor de coördinaten geld. )
en toen.
6. App gekocht, maar die werkte ook niet (in eerste instantie, maar tasker van poging 1 stond er nog op)
7. Telefoon terug gezet naar fabriekswaarden, alle instructies gevolgd en ...
8. het werkt.
Ervaringen
De maker is een echte programmeur. Je hebt nog een 20 stappenplan nodig om alles voor elkaar te krijgen, daarnaast was de programmeur wat essentiële onderdelen vergeten te vertellen bij de installatie instructies. Het toestel moet bijvoorbeeld op Engels US staan.
Pas onderin de user guide (dus niet in de installation manual) staat dat je de telefoonnummers die mogen SMSen als favoriet moet instellen en via een bepaalde manier moet invoeren.
De werking is prima. Je kan verwarmen voor 10, 20 tot en met 60 minuten en je kan de batterij status opvragen.
Bij mij gaat er nog wat fout, ik krijg telkens 2 smsjes terug ipv 1.
https://groups.google.com/forum/#!topic ... dWXHcub9YE
De voordelen
Tot nu toe werkt het prima.
Je hoeft niet je telefoon te rooten (ik vind dat een tijdrovend klusje)
Iemand anders doet het programmeer werk voor je.
De nadelen
Behalve zijn app moet je nog een betaalde app installeren
er hangen dus 3 apps aan elkaar.
Het is geen plug and play installatie.
Voor nu ben ik er blij mee.
PS. je kan het prima zelf proberen indien gewenst. In de play store kan je namelijk eenvoudig je geld terug krijgen wanneer het tegen valt.