Even voorstellen
-
Tractor
Even voorstellen
Hallo, Mijn naam is Gustaaf, 69 jaar jong en ben sinds mei in het bezit van een mooie outlander PHEV van eind 2015
- RX-Men-8
- Forumlid
Re: even voorstellen
Hee, iedereen had je binnenkomst even gemist lijkt het. Welkom en veel plezier met je Outlander. Hopelijk vind je hier veel info of misschien heb je zelf wel het een en ander meegemaakt, gefixt of gesleuteld. Groetjes en fijne avond!
- JohanvdH
- Forumlid
Welkom Gustaaf!
Nieuwe inzichten zijn altijd nuttig.
Dus kom maar op met je vragen en gedachten.
Nieuwe inzichten zijn altijd nuttig.
Dus kom maar op met je vragen en gedachten.
-
wimnies
Hallo, ik ben Willem en heb sinds enige weken een Outlander Instyle van 2015. Kom uit een Prius die wat ouder werd (13jaar)
Ik wilde perse elektrisch (hybride) blijven rijden vandaar nu de Outlander. Tot nu perfect, alleen de navigatie moet worden geüpdate.
Ik wilde perse elektrisch (hybride) blijven rijden vandaar nu de Outlander. Tot nu perfect, alleen de navigatie moet worden geüpdate.
- JohanvdH
- Forumlid
Re: Even voorstellen
Welkom Willem,
Wij komen ook van een 13 jaar oude Prius en nog geen spijt van de keuze voor de Outlander gehad.
Wij komen ook van een 13 jaar oude Prius en nog geen spijt van de keuze voor de Outlander gehad.
-
Tractor
Re: Even voorstellen
Hoi, Vandaag ging het lampje van motor management branden , Auto rijdt normaal merk niks geks. Toch maar afspraak gemaakt bij de dealer Preuninger. Wordt vervolgd . bj 2015 km 85.000