Hallo Allemaal,
Is er iemand die mijn kan vertellen hoe ik de airco of verwarming kan instellen zodat de ramen van de achterportieren niet zo beslaan.
Als er mensen achter inzitten beslaan ze namelijk vrij snel .
Graag hoor ik van jullie.
Mvg. Remco
Beslaan van Ramen achterramen.
-
- Forumlid
Re: Beslaan van Ramen achterramen.
Ik heb hem altijd op de voorraam en voeten staan. Werkt best goed maar het is niet te voorkomen. Zeker niet met natte jassen aan of nog na zitten te puffen na het sporten. Mogelijk iets te maken met het grote volume van de binnenruimte, bij mijn vorige auto (Passat variant), had ik er geen last van.
- Bmtouring
- Site Admin
ik rij met voorruit+voeten als 'mode' maar als het sneller moet (koud of vochtig) dan de airco aan en op 'in your face' en evt voeten samen. Dat geeft volgens mij het grootste volume de auto in. Evt even dakraam op een kier of achterraam op een kier, dan hoeft het niet allemaal door de kleine flapjes achter de achterwielen.
In je gezicht stand vind ik niet fijn, te weinig subtiel en dus al gauw irritante luchtstroom.
Anderzijds, met die getinte ramen achter zie je toch al niet veel buiten, rare beslissing om dat standaard te maken. Beetje gedacht van achter het bureau in een zonnig aziatisch land wellicht.
In je gezicht stand vind ik niet fijn, te weinig subtiel en dus al gauw irritante luchtstroom.
Anderzijds, met die getinte ramen achter zie je toch al niet veel buiten, rare beslissing om dat standaard te maken. Beetje gedacht van achter het bureau in een zonnig aziatisch land wellicht.
- Bmtouring
- Site Admin
Nog wat: die automatische recirculatie, als die het niet goed meer doet dan staat die klep verkeerd en beslaat de boel snel als je de airco uit hebt.
Van die keuze tussen meer of minder naar ruit/gezicht heb ik nog niet veel gemerkt. Na het starten krijgen de voeten de volle laag en de ruit niet. Na een tijdje krijgt de ruit ook wat. Klopt niet geheel met mijn logica: ik heb warme schoenen aan maar de ruit beslaat dan allang.
Dus ik vecht nog wat met het systeem zo af en toe.
Van die keuze tussen meer of minder naar ruit/gezicht heb ik nog niet veel gemerkt. Na het starten krijgen de voeten de volle laag en de ruit niet. Na een tijdje krijgt de ruit ook wat. Klopt niet geheel met mijn logica: ik heb warme schoenen aan maar de ruit beslaat dan allang.
Dus ik vecht nog wat met het systeem zo af en toe.