Sinds vorige week trotse bezitter van een instyle model 2019. Ik ben nog volop alle functionaliteiten aan het testen.
3 dingen die mij tot nu toe opvallen.
1. Geregeld melding dat usb kabel niet aangesloten is. Meerdere kabels en telefoons geprobeerd, maar zelfde resultaat. Desalniettemin doet android auto het wel als je de kabel even in en uit plugged.
2. De box/subwoofer (lijkt iig op een box) links achter in de kofferbak geeft geen geluid. Zou dit nornaal met elke geluidtype (surround of niet) moeten werken of moet ik deze handmatig inschakelen?
3. Geen onderhoudsboekje of handleiding gekregen bij aanschaf. Is dat normaal? Wordt alles digitaal bijgehouden?
Geen geluid box in kofferbak
-
- Forumlid
-
- Sponsor van dit forum
Re: Geen geluid box in kofferbak
Box (subwoofer) moet het gewoon doen, mischien even bij de audio instellingen kijken.
Geen boekje?
Kan zijn dat hij in een vakje bovenin het dashboard kastje zit.
Daar lag dat mapje van mij ook.
Anders auto aanmelden bij de importeur en dan kan je dat boekje (pdf file) downloaden.
Eric
Geen boekje?
Kan zijn dat hij in een vakje bovenin het dashboard kastje zit.
Daar lag dat mapje van mij ook.
Anders auto aanmelden bij de importeur en dan kan je dat boekje (pdf file) downloaden.
Eric
Sinds april 2025 bezitter van een pearl zwarte outlander phev instyle van 2013 met een 5 jaar oude accu.
Voor mijn werk rijdt ik een VW ID3 en op elektrische OV bussen
Voor mijn werk rijdt ik een VW ID3 en op elektrische OV bussen
- Bmtouring
- Site Admin
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
Welkom,
Onderhoudsboekje hoort wel, handleiding verdwijnt wel regelmatig.
Sub doet mee in alle keuzemogelijkheden, al kun je bass en punch wel tot vrijwel nul reduceren.
USB slotje beetje vies?
Onderhoudsboekje hoort wel, handleiding verdwijnt wel regelmatig.
Sub doet mee in alle keuzemogelijkheden, al kun je bass en punch wel tot vrijwel nul reduceren.
USB slotje beetje vies?
-
- Forumlid
usb slotje in de afsluitbarebak werkt niet goed.Wel de usb ingang aan de voorkant
-
- Forumlid