Hallo, ik ben peter en heb sinds juli een Outlander PHEV nu kwam er laatst dit symbooltje met een melding in mijn scherm. waar kan ik deze melding dan weg klikken? waar zit dat knopje dan?
alvast dank voor jullie reactie hierop.
wie kan mij vertellen waar ik dit knopje kan vinden om een melding uit het scherm weg te halen?
-
Peter0812
- Model PHEV: III (2019-2025) 2.4
wie kan mij vertellen waar ik dit knopje kan vinden om een melding uit het scherm weg te halen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- PedjaBoZ
- Forumlid
Re: wie kan mij vertellen waar ik dit knopje kan vinden om een melding uit het scherm weg te halen?
Het knopje waar je de menu mee door scrolt, links achter het stuur, ingedrukt houden. 2 seconden geloof ik
-
BoW
- Sponsor van dit forum
Re: wie kan mij vertellen waar ik dit knopje kan vinden om een melding uit het scherm weg te halen?
Ik zie dat pijltje ook altijd, nooit acht op geslagen. Wat betekend het eigenlijk?
- PedjaBoZ
- Forumlid
Er zijn blijkbaar 2 type meldingen, eentje die je weg krijgt met een korte druk op de knop en eentje waar je de knop lng moet indrukken.
Tweede is van de navi meldingen, eerste weet ik niet precies
Tweede is van de navi meldingen, eerste weet ik niet precies
- Bmtouring
- Site Admin
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
Je kunt ook je banden oppompen om de melding over de te lage luchtdruk in je banden te laten verdwijnen....... 
ga ook maar vast tanken, met die inhoud gaat die ook binnen korte tijd zeuren....
ga ook maar vast tanken, met die inhoud gaat die ook binnen korte tijd zeuren....