Hallo weet iemand of die knoppen van de raam bediening
En spiegel bediening eindelijk verlicht zijn
Soms vervelend als je erg in donker toch je raam knoppen wil bedienen deze niet verlicht zijn
Of kan er een zekering stuk zijn
Maar ik heb eigelijk nooit geweten dat deze verlicht waren
Is een outlander 2.0 4wd van 2018
Of iemand die tip om deze verlicht te krijgen !
Verlichting van de knoppen van raam bediening
-
Reddevilke
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
- Bmtouring
- Site Admin
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
Re: Verlichting van de knoppen van raam bediening
Dat is ook bij de PHEV een vaak gehoorde klacht / wens. Er zit geen verlichting in. Wel een klein fluorescerend puntje maar dat zie je alleen als het heel donker is, niet onderweg met tegenliggers en straatlantaarns.
Er zijn setjes met stukjes fluorescerende tape maar die slijten er makkelijk af en geven ook weinig houvast.
Je kunt er zelf een ledje boven in bouwen, stroom haal je uit het zekeringkastje linksonderin. Dat had ik ooit als plan maar ben er inmiddels zo aan gewend geraakt dat ik de knopje blindelings kan vinden. En de Outlander stond altijd op de schopstoel voor wat mooiers maar dat is er nu al jaren niet van gekomen. Dus dan doe je zulke leuke mods ook niet snel. Rij nu zelfs wéér een Outlander door toevallige autoruil in de familie.
Er zijn setjes met stukjes fluorescerende tape maar die slijten er makkelijk af en geven ook weinig houvast.
Je kunt er zelf een ledje boven in bouwen, stroom haal je uit het zekeringkastje linksonderin. Dat had ik ooit als plan maar ben er inmiddels zo aan gewend geraakt dat ik de knopje blindelings kan vinden. En de Outlander stond altijd op de schopstoel voor wat mooiers maar dat is er nu al jaren niet van gekomen. Dus dan doe je zulke leuke mods ook niet snel. Rij nu zelfs wéér een Outlander door toevallige autoruil in de familie.
-
BoW
- Sponsor van dit forum
Volgens mij is dat inderdaad onverlicht ja, zelfs in het laatste Outlander III model dus 8 jaar de tijd gehad dat te veranderen.....
Als je Europese modellen gewend bent zijn veel Japanse merken maar karig uitgerust. Maar wel stuk voor stuk mechanisch een stuk betrouwbaarder. Op de snelle slijtage van de tractie batterrij na dan.
Als je Europese modellen gewend bent zijn veel Japanse merken maar karig uitgerust. Maar wel stuk voor stuk mechanisch een stuk betrouwbaarder. Op de snelle slijtage van de tractie batterrij na dan.
-
Tiger800XRT
- Forumlid
- Model PHEV: III (2019-2025) 2.4
Ik heb een 2021 model (Duitse import) en de de knoppen voor de ramen zijn verlicht.
De knoppen daarboven (deur sluiten, spiegels inklappen ) dan weer niet.
De knoppen daarboven (deur sluiten, spiegels inklappen ) dan weer niet.